Het voelt ook alsof het doormidden isroyvi schreef:ai, die ziet er smerig uit. Goed doormidden. Zit er ook een scheurtje in dat andere bot van je arm?
Maar wat is er gebeurd dan?

Het voelt ook alsof het doormidden isroyvi schreef:ai, die ziet er smerig uit. Goed doormidden. Zit er ook een scheurtje in dat andere bot van je arm?
Maar wat is er gebeurd dan?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Twee keer staat wel lulig op je CV hoorCooltruck schreef:Nu al achtergekomen dat ik alweer gezakt ben, wiskut ging ook al slecht![]()
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ik neem school best wel serieus! Leer altijd netjes optijd, maak okk alles alleen kan het niet overbrengen in de praktijk dus ja dan wordt het lastigLex schreef:Inderdaad, schijnt heel moeilijk te zijn voor sommigen om school serieus te nemen.
Het is echt wel iets voor in de toekomst.
( en nee , niet persoonlijk, ik doel op een grotere groep )
die van mij kwam niet boven de 70BasvO schreef:Brommer is net na uur rijden aantal keer volgas maar maximaal 86 geworden![]()
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Oke sorry danCooltruck schreef:Ik neem school best wel serieus! Leer altijd netjes optijd, maak okk alles alleen kan het niet overbrengen in de praktijk dus ja dan wordt het lastigLex schreef:Inderdaad, schijnt heel moeilijk te zijn voor sommigen om school serieus te nemen.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Geeft ook nietLex schreef:Oke sorry danCooltruck schreef:Ik neem school best wel serieus! Leer altijd netjes optijd, maak okk alles alleen kan het niet overbrengen in de praktijk dus ja dan wordt het lastigLex schreef:Inderdaad, schijnt heel moeilijk te zijn voor sommigen om school serieus te nemen.
Ken je ook verder niet, maar ik ken mazat mensen die niet zo'n instelling hebben.
Lastig joh, zit er een herkansing ook niet in?
Of heb je andere vakken ook net zo slecht gemaakt??