Het Ongelukken Topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
aQuilla
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Pro 2007

Re: Het Ongelukken Topic

Ongelezen bericht door aQuilla »

Ging dus laasts keer weer rijden ik dacht is niet zo glad meer. Ik rijd dus met 20 km/h de bocht in en gleed gewoon tegen de stoeprand aan.
Bob1993
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team

Ongelezen bericht door Bob1993 »

wippo schreef:
D-Gijs schreef:Reed over een fietspad, gewoon asfalt met een slijtlaag van grind... Super strak fietspad, behalve in de bocht, waar allemaal los grind lag. Mn voorwiel gleed dus gewoon weg, waardoor ik op mn muil klapte. Rechterbeen kon ik de steentjes uit mn knie vissen, en de linkerbeen vol met krassen van de stepjes. Stuur krom, gashandvat kapot, vspb kapot, stepjes beschadigd + mn kleding kapot. 2 weken rondgelopen met een knie zo dik als een sinaasappel. De gemeente waar het gebeurd was aansprakelijk gesteld vanwege achterstallig onderhoud. Zei weigeren de €450 euro te betalen, omdat er volgens hun buitendienst het fietspad in orde was, en dat je altijd rekening moet houden dat er wat losse steentjes op het fietspad liggen... jammer voor hun dat ik 3 getuigen heb die zelf ook al bijna uit de bocht vlogen. Dus via de rechtsbijstand (ben ik voor verzekerd) houd zich nu een advocaat ermee bezig... Loopt al 6 maanden dit geintje, en hoop toch dat ik mn geld nog terug krijg :S
Beetje late reactie van mij misschien, maar ik zou geen geld aan een advocaat gaan uitgeven hiervoor, is toch weggegooid geld. Je denkt toch zelf ook niet dat de rechter de gemeente aansprakelijk gaat stellen voor jouw rijgedrag? :lol:
Bij mij zijn de kosten van een advocaat inbegrepen in mijn verzekering.. Mss bij hem dan ook? :)
D-Gijs
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme sm

Ongelezen bericht door D-Gijs »

Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)

@ Wippo, hoezo mijn rijgedrag? Heeft daar niks mee te maken. Ik heb daar niet harder als 20 gereden, en als ik er 40 had gereden, dan ben in ik nog niet in de fout! Het punt is dat er gewoon geen losse hoop grind op het fietspad mag liggen...
Lex
Pro tuner
Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM

Ongelezen bericht door Lex »

D-Gijs schreef:Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)

@ Wippo, hoezo mijn rijgedrag? Heeft daar niks mee te maken. Ik heb daar niet harder als 20 gereden, en als ik er 40 had gereden, dan ben in ik nog niet in de fout! Het punt is dat er gewoon geen losse hoop grind op het fietspad mag liggen...
Dat is hetzelfde zeggen als je over een putdeksel rij en uitglij omdat het net geregend heeft.
stijnnerd
Tuner
Vervoersmiddel: aprilia sx

Ongelezen bericht door stijnnerd »

Nee, dan had je daar niet schuin overheen moeten gaan, denk eens na man, is gwn dom van jezelf
D-Gijs
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme sm

Ongelezen bericht door D-Gijs »

AlexSenda schreef:
D-Gijs schreef:Ja dat is bij mij dus ook, kost me geen cent. had er zelf anders echt geen geld ingestopt. Rechtsbijstand heeft het eerst zelf geprobeerd maar kwamen er niet uit, dus die hebben een advocaat ingeschakeld. (doen ze ook niet zomaar lijkt me)

Dat is hetzelfde zeggen als je over een putdeksel rij en uitglij omdat het net geregend heeft.
Als het regend doe je zoiezo veel voorzichtiger als anders, en een putdeksel zie je van te voren, mooie vergelijking :roll: Spreek je wel weer als je hetzelfde als mij overkomt.
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Xtreme sm
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006

Ongelezen bericht door Xtreme sm »

JavenDrD schreef:ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P
gek zoiets had ik ok :D rij het straatje naar onze school in dat vooral met die vorst egt glad is, geef een beetje gas en gooi tegelijkertijd een beetje de kont om en hoppa stond ik lekker te tollen midden op het straatje :lol: je had die mensen achter me moeten zien kijke; 'en wanneer gatie nou op zn bek?!' :D mar ik kon amper afstappen zo glad was het :? dus beetj gerotzooit en toen bij de halfgestrooide stoep kunnen komen :)
EVO
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door EVO »

JavenDrD schreef:ik was aan het kloten in de sneeuw, mooie burnout:P met 2 km per uur, en toen gleed ik met beide wielen onderuit, geen schade. Dus gewoon net zo doorrijden, 2 dagen later gleed alleen het voorwiel weg... weer geen schade. Hield het stuur recht dus kappen kwamen niet op de grond, en ging zo zachtjes dat stuur niet krom is. Niet echt een ongeluk, kon er wel om lachen. Rij nu al bijna jaar schadevrij:P

Ik had precies hetzelfde, beetje kloten in de sneeuw. Ging twee weken lang goed, totdat ik te hard ging met spinne hield ik m niet meer. Geen schade, dus ik kon er wel om lachen
Xtreme sm
Pro tuner

EVO schreef:

Ik had precies hetzelfde, beetje kloten in de sneeuw. Ging twee weken lang goed, totdat ik te hard ging met spinne hield ik m niet meer. Geen schade, dus ik kon er wel om lachen
dat is het voordeel van sneeuw+gladheid: als je pleur bijna geen schade :roll:
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Vandaag op mn plaat gegaan door glad wegdek, resultaat: kapotte rechter achterkap en opgezwollen knie -_-
offroad
Pro tuner
Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86

Ongelezen bericht door offroad »

met me fiets kei hard op mijn elleboog gegaan :oops: op een stuk ijs :lol:
en met mijn brommer al 1 keer op de sneeuw met rondjes spinnen :roll:
Afbeelding
binnendoor is nooit om
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
Koen_K
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Yamaha R6 2006
Honda CR250 '97

Ongelezen bericht door Koen_K »

Ik heb 3 jaar dag in dag uit gereden met m'n senda,
In de pekeltijd meestal elke dag aan het eind ff afgespoten,
En na 3 jaar zag hij er echt nog super uit!

Als je 'n kaal alu carter of iets anders hebt, of gepolijste alu velgen is het wel 'n ramp...
D-Evo
Pro tuner
Vervoersmiddel: Peugeot 107

Ongelezen bericht door D-Evo »

the skullkid schreef:ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
Nee hoor ;)
Afbeelding
Lex
Pro tuner
Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM

Ongelezen bericht door Lex »

the skullkid schreef:ben ik nu de enige die niet met zijn brommer rijd in de winter zodat ik niet op mijn plaat ga en dat die geen zout krijgt?
Ik rij ook niet, no way.
Vrienden nog vragen waarom? Boeid toch niet, brommer is op te rijden.
Maar volgens hen ben ik meer aan het poetsen dan aant rijden :p
In de winter is dat wel het geval.
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Ik moet wel rijden, ik ga niet 15km heen en 15km terug fietsen voor school :p Dat heb ik al veel te lang gedaan..
Xtreme sm
Pro tuner

Dominator33 schreef:Ik moet wel rijden, ik ga niet 15km heen en 15km terug fietsen voor school :p Dat heb ik al veel te lang gedaan..
haha, idd, zo denk ik er ok over ;) moet 18 km :roll:
EVO
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door EVO »

AlexSenda schreef:
Ik rij ook niet, no way.
Vrienden nog vragen waarom? Boeid toch niet, brommer is op te rijden.
Maar volgens hen ben ik meer aan het poetsen dan aant rijden :p
In de winter is dat wel het geval.

Brommers zijn om op te rijden, dus maak er dan ook gebruik van haha :D
Casper
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: 1967 Ford Mustang Shelby gt500 Cali plate

Ongelezen bericht door Casper »

Ik rij ook niet met pekel, kan alleen maar schade aanrichten...Maar als het nog een paar dagen gaat regenen is dat allemaal weg en kan ik weer rijden :D
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
Plaats reactie