Dat bedoeld die ookRikkert schreef:Kettingkje hoef je meestal niet te stellen, alleen de spanner controleren

Dat bedoeld die ookRikkert schreef:Kettingkje hoef je meestal niet te stellen, alleen de spanner controleren

Word nog lastig
 Word nog lastig
Dat snap ik wel maar dichts bij zijnde motorzaak die zat laarzen heeft is in duitsland of zo, uurke rijden. Maar ik heb dees week geen auto beschikbaar. Dat is het uhmroyvi schreef:Hoezo lastig? Gewoon langs motorzaak, passen afrekenen en je bent klaar. Half uurtje max.
 Denk dat het weekend zowieso niet door gaat voor mij. Jij weet toevallig niet hoe je hydraulische koppeling ontlucht? Of gaat dat gewoon zelfde als bij rem ontluchten? Kwil zoon kapje verwisselen op die pomp en dan moet die banjobout eraf.
 Denk dat het weekend zowieso niet door gaat voor mij. Jij weet toevallig niet hoe je hydraulische koppeling ontlucht? Of gaat dat gewoon zelfde als bij rem ontluchten? Kwil zoon kapje verwisselen op die pomp en dan moet die banjobout eraf. . Maar dan zal het wel gewoon zelfde zijn heh? pompen en vast houden, nippel open en snel dicht. zo door tot voldoende druk?
 . Maar dan zal het wel gewoon zelfde zijn heh? pompen en vast houden, nippel open en snel dicht. zo door tot voldoende druk? 

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
 alleen nog geen idee welke. Gaerne zat wel lekker maar die zijn me wat te duur, same voor sidi. Alpina stars zaten om de rare reden niet zo lekker aan de buiten kant voor in de laars, zoon stukje plastic duwde daar beetje. Ik ga tcx ook eens passen, Hoop daar een mooi paar te vinden
 alleen nog geen idee welke. Gaerne zat wel lekker maar die zijn me wat te duur, same voor sidi. Alpina stars zaten om de rare reden niet zo lekker aan de buiten kant voor in de laars, zoon stukje plastic duwde daar beetje. Ik ga tcx ook eens passen, Hoop daar een mooi paar te vinden
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!