Zal het een groot verschil zijn schakel brommer --> motor ? (behalfe gewicht en vermogen?) want die les gaat die kijken wat ik met een motor kan enzovoort
Tis geen supermotard of 1cilinder waarmee wordt gelesd.royvi schreef:Motorrem.
Thx!derbi crd schreef:Tis wel even anders sturen. De eerste 5 bochten waren best spannend bij mijVergeet ook niet dat je op een lage 2wieler rijd van een kleine 200kg.
Tips:
- ver door de bocht kijken, helpt je stabiel te blijven en de bocht vloeiend door te komen
- altijd een tikkeltje gas houden in een bocht, ookal rem je ook. Gas+rem maakt ook je draaicirkel korter.
- knieën klemmen aan de tank en 'gooien' met je heupen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ow ok.derbi crd schreef:Tis geen supermotard of 1cilinder waarmee wordt gelesd.royvi schreef:Motorrem.Daarbij rij je zo laag in de toeren tijdens het lessen dat motorrem verwaarloosbaar is.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Hoog in toeren heeft mijne ook wel aardig motorrem. Maar ik rij 80km/u in zn 6 bijna stationair. Dus als je dan het gas dichtgooit veranderd er bijna niets. Je hebt wel gelijk dat ze veel meer motorrem hebben dan een brommer maar vanwege de hoeveelheid koppel en lage toerentallen merk je dat niet zoroyvi schreef:Ow ok.derbi crd schreef:Tis geen supermotard of 1cilinder waarmee wordt gelesd.royvi schreef:Motorrem.Daarbij rij je zo laag in de toeren tijdens het lessen dat motorrem verwaarloosbaar is.
![]()
Ik heb een keer op een BMW GS gereden en die had flinke motorrem, dus ik dacht dat dat voor de meeste motoren opging.
ontkoppeld wel gewoon goed?TIJS schreef:Brommer die alleen maar in z'n 2 wil rijden, meer versnellingen heb ik plotseling niet meer
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Gaat wel naar beneden, maar is daar geen versnelling. Wil ik naar z'n 3 blokkeerd ie.DERBI JOEY schreef:ontkoppeld wel gewoon goed?TIJS schreef:Brommer die alleen maar in z'n 2 wil rijden, meer versnellingen heb ik plotseling niet meer
als je naar zn 1 wilt, is ie dan geblokeerd of gaat ie wel naar benede maar niet in zn versnelling?
TIJS schreef:Gaat wel naar beneden, maar is daar geen versnelling. Wil ik naar z'n 3 blokkeerd ie.DERBI JOEY schreef:ontkoppeld wel gewoon goed?TIJS schreef:Brommer die alleen maar in z'n 2 wil rijden, meer versnellingen heb ik plotseling niet meer
als je naar zn 1 wilt, is ie dan geblokeerd of gaat ie wel naar benede maar niet in zn versnelling?
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug