Rikkert schreef:Sander schreef:Ik ben wel eens benieuwd rikkert! Je hoort gemengde gevoelens over die orion dingen. Maar wil het wel eens weten of het spulleke is of niet.
Ja inderdaad. Ik vind het er hartstikke leuk uitzien, iedereen zegt ook dat het chinese bamiballendingen zijn. Naja boeien dan. Onderdelen zijn goedkoop, en bij mij is er nog niks stuk. En zolang je er NORMAAL mee omgaat, is er niks aan de hand. Maarja, heel veel mensen begrijpen natuurlijk weer niet wat NORMAAL is als ze op zo'n ding stappen... Ik heb trouwens geen foto's gemaakt

Geen tiujd gehad denk, was weer eens tijd voor een verjaardag in de achtertuin...

Ik heb er hier ook nog 1 staan.. in de achtertuin als iemand intresse heeft.. enige wat het wel is met die orions.. ze zijn super hoog. er zit een 250cc frame op met een 50cc motortje.. vind dat niet zo tof.. (ben klein

)
hij rijd opzich wel lekker maar vind 4takt natuurlijk minder mooi klinken als 2 takt :$
Je voelt wel dat het niet top kwaliteit is.. maarja daar betaal je dan ook voor.
raad zelf niet aan om zo'n ding te kopen..
we hadde er 1 nodig voor de vakantie.