Dat had ik ook. Echt super chill dat je bij je afrijden alleen maar een rondje hoeft te rijdenD-Evo schreef:Tussentijdse toets goed afgerond.
Vrijstelling hopakeej

Dat had ik ook. Echt super chill dat je bij je afrijden alleen maar een rondje hoeft te rijdenD-Evo schreef:Tussentijdse toets goed afgerond.
Vrijstelling hopakeej
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Hier moet je wel echt mee oppassen, je zit gauw aan 'te vlot rijden'. Ik werd hierdoor gepakt op mijn eerste examen, had gehoord dat je wel tempo moet maken zegmaar, en ik heb dat een beetje overdreven. Bij een afslag over 1000M nog 3 vrachtwagens inhalen dus zegmaar, dat werd mij fataal..D-Evo schreef:Ik heb nu 22 lessen gehad van 50min.
Gng redelijk goed alleen iets vlotter rijden en nog meer over mijn schouder kijken.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Gefeliciteerd, waarom heb je die begeleiderspas ook niet eerder aangevraagd?Reinder schreef:Het is goedgekomen! Geslaagd!Foutloos gereden, althans, die vent had niets aan te merken
Nu alleen nog die stomme begeleiderspas aanvragen, daarna kan ik pas me rijbewijs aanvragen...