the skullkid schreef:
Serieus? Kwalitijd? Serieus? En kom nou niet af met dyslexie of weetikveel wat. Het zit hem eerder in de chromosomen als je zo een fout maakt. Voel je je een beetje down de laatste tijd?
En tot volgende maand, zulke opmerkingen worden er dan toch net weer niet tegen elkaar gemaakt
Thnx vond het nergens op slaan het gaat om een typ fout.
Wel echt een idiote en belachelijke waardeloze typfout..
Word net wakker gebeld door de koper van mn senda.
Als hij hem start ratelt ie als de pest en er is geen versnelling te vinden....
Hij zegt: dat optrekhendeltje (koppeling) heb ik met schakel nooit gebruikt dus hoe kan ie zomaar stuk gaan.
Ik zeg: tja jongen garantie tot de deur, waarop hij antwoord: dus ik moet dat hele stuk teruglopen tot ik weer over je drempel heen ben? Toen was mijn geduld op en heb ik de telefoon opgehangen en zijn.nummer geblokeerd.
Verkoop nooit je derbi aan een vage turk die vanuit wervershoof naar leiden wilt gaan zonder helm en geen verstand van schakelen heeft.
Whahahaha, vage kerel ik ga weer pitten
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Start m'n pc op, krijg ik een scherm met dat m'n pc is vergrendeld door de politie wegens illegale muziek download (net een nieuwe windows geïnstalleerd en heb dat nog niet eens gedaan) en er stond dat ik een paysafecard moest komen ter waarde van €100 en daar overmaken op dat scherm.. Eerst schrok ik even en toen ging ik nadenken en wist ik wel dat het een stom virus was denk niet dat boetes worden overgemaakt via paysafe en de politie kan niet zomaar je pc blokeren.
jony schreef:Start m'n pc op, krijg ik een scherm met dat m'n pc is vergrendeld door de politie wegens illegale muziek download (net een nieuwe windows geïnstalleerd en heb dat nog niet eens gedaan) en er stond dat ik een paysafecard moest komen ter waarde van €100 en daar overmaken op dat scherm.. Eerst schrok ik even en toen ging ik nadenken en wist ik wel dat het een stom virus was denk niet dat boetes worden overgemaakt via paysafe en de politie kan niet zomaar je pc blokeren.
Niet doen mijn oom en tante hebben dat ook gehad.
En voor niks die kaart gehaald je kunt die kaart alleen voor online spellen
rieju mrx <3 wil je er geen 2?kun je hem op die andere lassen dan heb je heb 2 velgen
jony schreef:Start m'n pc op, krijg ik een scherm met dat m'n pc is vergrendeld door de politie wegens illegale muziek download (net een nieuwe windows geïnstalleerd en heb dat nog niet eens gedaan) en er stond dat ik een paysafecard moest komen ter waarde van €100 en daar overmaken op dat scherm.. Eerst schrok ik even en toen ging ik nadenken en wist ik wel dat het een stom virus was denk niet dat boetes worden overgemaakt via paysafe en de politie kan niet zomaar je pc blokeren.
Heb ik ook gehad ja, heb toen mn windows opnieuw geïnstalleerd.
DERBI JOEY schreef:Word net wakker gebeld door de koper van mn senda.
Hij zegt: dat optrekhendeltje (koppeling) heb ik met schakel nooit gebruikt dus hoe kan ie zomaar stuk gaan.
Ik zeg: tja jongen garantie tot de deur, waarop hij antwoord: dus ik moet dat hele stuk teruglopen tot ik weer over je drempel heen ben? Toen was mijn geduld op en heb ik de telefoon opgehangen en zijn.nummer geblokeerd.
Verkoop nooit je derbi aan een vage turk die vanuit wervershoof naar leiden wilt gaan zonder helm en geen verstand van schakelen heeft.
Hoe rijdt die vent weg zonder koppeling dan? is mijn nog nooit gelukt behalve als je hem aanrent. Ook knap hoe hij in staat is om de bak te slopen in zo'n korte tijd.
No cams, No valves, No problems...
Te koop: ~Nieuwe Doppler Vortex Zuiger en Pakkingset (NT)
~Olietankje
DERBI JOEY schreef:Word net wakker gebeld door de koper van mn senda.
Hoe rijdt die vent weg zonder koppeling dan? is mijn nog nooit gelukt behalve als je hem aanrent. Ook knap hoe hij in staat is om de bak te slopen in zo'n korte tijd.
Alleen met oprekken de kopling gebruikt.
En de.bak was er al slecht aan toe en altijd schakel.zonder koppeling gaat ie stuk.van heh
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug