Tóch komt het sticker setje er op.Pieke schreef:Ik vind m zo zonder stickers en met de velgjes zwart ook wel heel strak hoor
Ik vind het altijd zo kaal kijken als er niks op zit
Tóch komt het sticker setje er op.Pieke schreef:Ik vind m zo zonder stickers en met de velgjes zwart ook wel heel strak hoor
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Wapp of fb eff Verder onderhandelenVenlonaer schreef:Spaakvelgen kopen? 70 eppos
jony schreef:Inderdaad, ik ga met Pieke mee.Pieke schreef:Ik vind m zo zonder stickers en met de velgjes zwart ook wel heel strak hoor
Whahah hoezo dempers afwerken.Donnachi schreef:maak eens een shopje met zwarte velgen met rood velglint lijkt mij mooier! stickers vind ik echt baas! dempers even afwerken zo geen gezicht.
goed bezig verder!
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
jesse073 schreef:Waar heb je die helm vandaan?
Mooi ding trouwens
Ik laat ze voorlopig nog zo zitten .Smitbram schreef:Ben benieuwd aangezien ik ook aan een MRX bezig ben. Ziet er al goed uit! Blijven je tailpipes zo of ga je ze nog afwerken trouwens?
Ja dat klopt .Smitbram schreef:Gewoon ff opnieuw maken, en buigen. Kost iets meer tijd maar ziet er veel beter uit. Je brommer is veels te netjes om het zo te laten snapje!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.