Hopelijk ben je niet zo dom als je lijktVenlonaer schreef:Wat? Heb je serieus €50,- gekregen?

Hopelijk ben je niet zo dom als je lijktVenlonaer schreef:Wat? Heb je serieus €50,- gekregen?
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Nee, je bent er nog steeds niet.Venlonaer schreef:Ik begrijp ''toegekregen'' niet, neem aan dat Bouke geen €50,- heeft gekregen maar dat er €50,- van de prijs van die brommer is afgegaan ja...
Qua intelligentie is er niks mis met mij, qua gedrag wel
Hahaha!Dr Derbi schreef:Nee, je bent er nog steeds niet.Venlonaer schreef:Ik begrijp ''toegekregen'' niet, neem aan dat Bouke geen €50,- heeft gekregen maar dat er €50,- van de prijs van die brommer is afgegaan ja...
Qua intelligentie is er niks mis met mij, qua gedrag wel
Dat dacht ik ook hoorCheesetwit schreef:Hopelijk ben je niet zo dom als je lijktVenlonaer schreef:Wat? Heb je serieus €50,- gekregen?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Boeki schreef:Sinds wanneer heeft een Derbi vier banden?
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo moeilijk is het toch niet? Ik haalde die Derbi op en kreeg €50,- van die man zodat hij van me af was.Venlonaer schreef:Leg uit dan, ik ben Limburgs.
Ik begrijp dat rare taaltje ''Nederlands'' niet.