Voorstellen + vraagje!

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Justinn16
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda Racing

Voorstellen + vraagje!

Ongelezen bericht door Justinn16 »

Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum en ik dacht laat ik me maar is voorstellen, en natuurlijk me brommer laten zien.
nou ik ben Justin ik ben 16 jaar oud en woon in gelderland :) ik ben helemaal weg van derbi's en andere brommers maar kwa technische dingen heb ik er totaal geen verstand van :) ik heb mijn brommer via marktplaats gekocht bij een man die alleen de brommer had opgevoerd naar 85 en een andere kappen set. Die nu trouwens bij de 2 kappen voor aan los laat op 1 plek per kap. hierdoor wil ik dus wel andere kappen voor en de stickers laten een beetje los en gaan een beetje kapot dus ik dacht laten we hem maar helemaal anders maken, ook hier heb ik geen verstand van. hier dus de 2 foto's toen ik hem net had!

Afbeelding

Afbeelding

Het motor blok is nu redelijk vies en aangezien ik er geen verstand van heb om het ding los te halen hoe kan ik hem goed schoonhouden? het motorblok dan! :)

eventjes over die kappenset hebben jullie mischien leuke ideeën? of nog een leuk kappesetje meld het even!
Half gas is geen gas.
royke
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda x-treme sm

Re: Voorstellen + vraagje!

Ongelezen bericht door royke »

welkom op het forum..
je motorblok zou je kunnen doen met dasty is een ontvetter en te koop bij de wibra voor 1 euro de fles ofzo.
je kappen k zou zowiezo al die draken en vlammen stickers er een aftrekken gwn fohntje erbij..
kwa beschadigingen zal k kijken of er ergens goede 2 de handse zijn te vinden nieuw zijn ze vreselijk duur
dont drink and drive just smoke and fly.
Justinn16
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda Racing

Re: Voorstellen + vraagje!

Ongelezen bericht door Justinn16 »

royke schreef:welkom op het forum..
je motorblok zou je kunnen doen met dasty is een ontvetter en te koop bij de wibra voor 1 euro de fles ofzo.
je kappen k zou zowiezo al die draken en vlammen stickers er een aftrekken gwn fohntje erbij..
kwa beschadigingen zal k kijken of er ergens goede 2 de handse zijn te vinden nieuw zijn ze vreselijk duur
Hmm oke bedankt, het is wel toevallig net een uurtje geleden is mijn kap helemaal afgebroken tijdens het rijden.
Half gas is geen gas.
Plaats reactie