Bryan Smeets

Use and abuse
marklodeweges
Schakelrijder
Berichten: 115
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 12:05
Vervoersmiddel: husqvarna

Bryan Smeets

Ongelezen bericht door marklodeweges »

Hallo allemaal,

heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik in contact kan komen met Bryan Smeets.
Ik heb van hem een paar carters gekocht waar een conti versnellingsbak in zou zitten die een andere vertanding heeft dan een standaard versnellingsbak. alleen toen ik hem thuis kreeg bleek er een standaard bak in te zitten. ik wil dit netjes met hem op gaan lossen door een gedeelte van mijn geld terug te vragen. maar ik krijg geen contact met hem. als ik hem probeer te bellen op het 06nummer dat hij heeft gegeven krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is. ik heb al wel contact gehad via whatsapp voordat ik het setje carters met bak van hem heb overgenomen. maar hij heeft mij nu waarschijnlijk geblokkeerd. ook heb ik nog even contact gehad via whatsapp met mijn moeders telefoon. toen heeft hij mij toegezegd dat hij op zoek zou gaan naar een andere bak van mij en dat hij na een week van zich zou laten horen. inmiddels heb ik niks van hem gehoord. ik heb al meerdere priveberichten gestuurd maar hij reageerd nergens op. en bellen lukt dus ook niet omdat ik dan te horen krijg dat zijn nummer niet in gebruik is.

mvg mark
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Bryan Smeets

Ongelezen bericht door royvi »

Facebook? ;)
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Heavy Fuel
Tuner
Berichten: 463
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Bryan Smeets

Ongelezen bericht door Heavy Fuel »

:wtf:
Laatst gewijzigd door Heavy Fuel op ma 18 mar 2013, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Bryan Smeets

Ongelezen bericht door royvi »

Ik vind anders op facebook wel een Bryan Smeets met allemaal foto's van brommers en Derbi-blokjes. Is het proberen waard, als je het slim aanpakt tenminste.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
marklodeweges
Schakelrijder
Berichten: 115
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 12:05
Vervoersmiddel: husqvarna

Re: Bryan Smeets

Ongelezen bericht door marklodeweges »

een bericht via facebook heb ik hem ook al meerdere malen gestuurd. maar krijg ik ook geen reactie op.
beste zou zijn als ik een telefoonnummer van hem zou hebben waarop ik hem wel kan bereiken.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Bryan Smeets

Ongelezen bericht door royvi »

Zoek bij Facebook gegevens, als ik de goeie voor me heb werkt hij bij stukadoorsbedrijf Smeets. Bel dat bedrijf, huppatee je krijgt vermoedelijk de vader aan de telefoon en je lost het op.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie