Hooguit tientje, vaak nog minder

spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ja, dat is het probleem. De meesten wonen in een dorp eerder zegmaar, ik moet nog een eind dan met een busje gevuld met twee man.Joram schreef:Taxibusje is cheap als je met groep van 8 bent hoor.
Hooguit tientje, vaak nog minder
Dat is wel echt een tof idee, ik zal er eens over nadenken. Want je zit wel met vaste lasten dan.the skullkid schreef:Ik weet niet hoe close jullie 8 zijn maar als jullie samen nu eens een oud busje kopen? Gedeeld door 8 zal de kostprijs wel meevallen.royvi schreef:Dat doen we af en toe, maar het kutte is dat we met een groep van 8+ zijn waarvan twee een auto hebben. En één van die twee ben ik.the skullkid schreef:En een bob regelen?![]()
En taxi is in mijn situatie onbetaalbaar.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja opzich welRikkert schreef:lekker dichtbij ben je dan.
Vwo. 12 literaire werkenroyvi schreef:Wat voor niveau doe jij? Ik heb namelijk vrijdag mijn Nederlands mondeling gehad, stelde geen zak voor. (Jij moet ook over literatuur e.d.?)buschpresident schreef:ik ben als de doods voor me nederlands mondeling morgen![]()
vind die demper trouwens echt lelijk, sorry
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Kies je zelf hoor.buschpresident schreef:Vwo. 12 literaire werkenroyvi schreef:Wat voor niveau doe jij? Ik heb namelijk vrijdag mijn Nederlands mondeling gehad, stelde geen zak voor. (Jij moet ook over literatuur e.d.?)buschpresident schreef:ik ben als de doods voor me nederlands mondeling morgen![]()
vind die demper trouwens echt lelijk, sorry![]()
net alle literatuurgeschiedenis geleerd, zometeen nog ff wat redbull achterover slaan en een monoloog van 10 minuten in elkaar draaien. vwo life
als je nog tips hebtonderwerp: sexuele revolutie (deel van mn boeken gaan over uitvoerige seks scenes...tja, nederlandse literatuur wattefack)
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ik kan niet lezen. Ik kijk alleen plaatjes.Pieke schreef:Lezen is leuk.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
heb het net gehad. denk dat ik axe-dry maar eens ga aanklagenroyvi schreef: Kies je zelf hoor.Mijn algemeen onderwerp was andere culturen, ik heb veel boeken gelezen over het 19de eeuwse Amerika, Middeleeuwen, Eerste en Tweede Wereldoorlog enz.
Ik had alleen de literatuurgeschiedenis een keer overgelezen, de boekverslagen (thematiek e.d.) + eigen mening gelezen. De rest verzon ik ter plekke. Ik moest ook een kwartier voor dat mondeling een gedicht uitwerken, ik weet niet of jij dat moet? Dan moet je de gedichtanalyse wel kennen.![]()
Leraar was tevreden, dus dikke prima. Ik vond het echt niks voorstellen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.