Ik zit al lang op het idee om een meeting in Friesland te organizeren ik weet dat het best pittig is maar ik probeer het beste ervan te maken! Als mensen willen helpen of een idee stuur maar een pb'tje!

____________________________________________________________________________________________________
INFO:
De meeting komt ongeveer in de zomer van 2014 in Juni/Juli op een lokale plek bijvoorbeeld Leeuwarden.
De route is nog niet zeker maar wordt waarschijnlijk hoe het nu staat (valt altijd nog aan te passen)
We starten bij de mac in goutum (ligt tegen Leeuwarden) en maken zo een mooie tour route naar Harlingen
onderweg aantal tankstations tegen komen en maken we stops en in harlingen bij de mac eten dan op naar de haven.
waar we vervolgends op de veerboot naar terschelling varen en daar heerlijk over het eiland en duinen
rijden. Vervolgends rijden we terug naar de boot en komen bij harlingen weer aan waar we richting Sexbierum rijden.
Waar we mogelijk een ''afterparty'' hebben in de keet en daar wellicht ook de nacht door brengen.(nog niet zeker)
Dan de volgende dag weer op naar leeuwarden rijden met nog een mooie route over Minnertsga-St Anne-Stiens.
(route kan aangepast worden)
_______________________________________________________________________________________________
PRIJZEN:
De prijzen van benzine en de mac zelf weten

Veerboot Enkel - Retour
Motor= €24,98 - €41,72 -
Brommer= €16,73 - €27,84 -
Als we met meer dan 15 personen zij krijgen we groepskorting (wacht nog op mail)
(Er kunnen nog prijzen bijkomen)
_______________________________________________________________________________________________
(Routemap komt nog)
Aanwezig:
DT_Friesland
Laurens_035
Ian
Edwin
Patrick
Kristian
Niek
Kevrie*
2 vrienden van kevrie*
( * ) achter de naam is niet zeker
Ook al weet je het niet zeker aanmelden mag altijd!
Meld je aan door te reageren of even een pb'tje te sturen.

________________________________________________________________________________________________