UPDATE 12/14/2015
zo.... Nog meer kapot...
Nadat mn mhr kapot was en krukas krom dacht ik dat het misschien slim was om even een stapje terug te zetten kwa setup. Had n tijdje geleden al een OT blokje geregeld die ik goedkoop kon overnemen. hier ging ik eigenlijk nog wat leuks van maken maar had geen haast. Hier heb ik dus een Athena 70cc blokje van gemaakt. doppler race krukas, 21mm en scr hm. meeste 2de hands gekocht vanwege t geld.

Kenteken ook verhangen

Na ongeveer 5-10 km rijden flinke knal en heel mn bak ratelde... geweldig dacht ik. T blijkt wat minder erg als ik dacht maar alsnog kut. Kruk + cil nog prima, alleen mn bak is naar de klote. in zn 3-4-5 rateld alles. ECHT ALLES... wat bleek, zie foto hieronder.

Had nog een 2de bak liggen dus vandaag die erin gezet. Maar aangezien ik heel dat blok zat ben heb ik het tekoop gezet en is woensdag weg. Ben nu bezig met even een kleine opruiming in de schuur. Daarna kijk ik wel verder. Ondertussen wel nieuwe handvaatjes gekocht en omfg ziet er veel beter uit als eerst. Maar hier zien jullie pas fototjes van als hij weer rijdt
Plannen nu:
Schuur opruimen en verkopen wat ik niet nodig heb(Heb simpelweg teveel liggen, zoals n random setje ot carters? 4 ontstekingen? geen idee hoe ik daar uberhaupt aan kom... etc)
Brommer staat weer zonder blok in de schuur en komt waarschijnlijk een dikke setup onder begin 2016. Kleine winterstop om een keer goed alles te vervangen en schoonmaken. Gwn ketting + tandwielen remblokjes etc.
Setup die eronder komt wil ik nog beetje geheim houden. sommige weten het al maar dat maakt niet uit. Plan wordt om ongeveer rond de 25pk te komen. Is al gesproken met een tuner

Maar voor nu zullen hier weinig updates komen de komende weken.
Ondertussen ook nog met een ander project bezig met 2 vrienden, drd volledig opgebouwt en gereviseerd voor de verkoop.