hallo derbi fan's,
ik ben bijna 16 en ben aan van plan een derbi te kopen allen ik weet niet welke derbi
ik ben aan het kijken op marktplaats naar de derbi senda [het valt mij op dat ze vrij goedkoop zijn] ik hoor
graag van jullie welke derbi jullie hebben en waarom en wat het jullie gekost heeft of welk model jullie mij aanraden
Zo is er de:
- Derbi Senda R/SM/Xrace/Xtreme
- Derbi Senda DRD Racing
- Derbi Senda DRD EVO
- Derbi Senda DRD Pro
- Derbi Senda DRD Xtreme
De Pro is het hoogste model, de EVO is het laagste model. De Derbi Senda Xrace is het goedkoopste model en de Pro is het duurste model. Het meest voorkomende model is de R/SM/Xrace/Xtreme en de DRD Racing (Later zal de DRD Xtreme het meest voorkomen).
joww wat is een ik heb een vraag over de kilometerstand van een derbi
-wat is een lage kilometer stand
-wat is een normale kilometer stand
-wat is een hoge kilometer stand - [niet aan schaven}
ik heb een vraagje
ik heb een derbi GPR50 onlangs gekocht
alleen zit er nu een standaard uitlaat op
ik zoek een uitlaat die dat snerpende geluid een beetje er af haalt
en juist een wat diepere doffer geluid laat klinken..
Weeekeendddd.. Wil er iemand (Met een DRD achterbrug) wat voor mij doen, ik ben opzoek naar de lengte van de inbus bout die door de kettingspanner gaat, dus als iemand voor mij de bout eruit wil draaien en opmeten zou mooi zijn
Vraagje,
Mijn achterwiel loopt aan door de rem op een bepaald punt, ook slijten de remblokjes schuin af. Zou dat komen omdat het achterwiel er scheef inzit of moet ik mn rem opnieuw ontluchten of reviseren.
Mijn schijf is net vervangen dus dat is het niet. Wel is er bij het aandraaien één van de zes boutjes afgebroken maar ik denk niet dat dat het is want daar loopt hij niet aan.
Ik zou graag een andere demper op mijn derbi zetten (helemqsl stock en begrensd) zonder de uitlaat helemaal te vervangen. Als ik er een andere demper op zet, gaat hij dan anders klinken en zal hij dan harder gaan ?
Kleine vraag, ik heb al een tijdje rondgezocht maar geen ervaring gevonden van een airsal 50cc met een yasuni r2. Dus mijn vraag luidt: Loopt een airsal 50 lekker met een yasuni r2?
Ik heb een probleempje:
Ik heb mijn koppelingsplaten (dmp 5plaat) en veren (malossi) vervangen. Maar als ik mijn koppelingsdeksel erop zet en de kabel vast maak, dan gaat dat verschrikkelijk zwaar en hij ontkoppeld niet eens. De hevel lijkt wel op een normale stand te staan. Heb de oude veren al gemonteerd en dat werkte niet. De nieuwe platen en de oude opgemeten, in totaal even dik dus dat is het ook niet. Zonder veren ontkoppelde hij wel.
Ik heb geen idee meer, hoop dat iemand hier het weet.
Meneertje schreef:Heb idd 1 zuigerveren. Heeft die uitlaat ook onder de powerband wat vermogen, dat ie zeg maar wel rustig kan rijden in de stad bijvoorbeeld?
Daar zou je prima mee kunnen rijden hoor. Alleen zal een Yasuni R1 uiteraard wel iets meer koppel geven.
Maar een R2 zou prima door kunnen als je dat wilt.