Leovince demper

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Leovince demper

Ongelezen bericht door BE_STEF »

Ik heb een leovince x fight maar zou een andere demper willen omdat die van mij kapot is iemand een idee welke eentje die bijna plug and play
ManuDRD-Racing
Beginnende tuner
Berichten: 282
Lid geworden op: di 14 apr 2020, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008 75cc mvt iron max(verkocht)
Piaggio zip 2 takt 2010 stage6 racing mk2 70cc(verkocht)
Piaggio zip 4 takt 2009 (verkocht)
Gilera Runner 2002 (verkocht)
Aprillia sx80 2007
Locatie: Middelburg

Re: Leovince demper

Ongelezen bericht door ManuDRD-Racing »

Voor leovince geen.
Gewoon een nieuwe leovince demper kopen want andere demper zitten vast met boutjes
42 schreef: di 23 aug 2022, 12:56 Heb je ook een gucci tasje ?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Leovince demper

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

als ik jou was zou ik even kijken wat ''kapot'' is. waarschijnlijk is het wel te maken. de leo demper zit vast met veren en alle andere dempers met 3 boutjes. mocht hij beschadigd zijn zou ik even kijken of je hem kan spuiten oid. een demper los zal wel weer neerkomen op €75, misschien kan je op Marktplaats nog iets goedkoops op de kop tikken, kijk anders even bij de Meere, TK derbi parts, RK tweewielers of nicopater oid misschien hebben zij er nog eentje rondzwerven :thumbup:
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Leovince demper

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

je hebt veel geluk, ik zat net op marktplaats en kwam dit tegen voor je:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... f50331cdbd
deze jongen heeft een leo einddemper te koop op de foto, beetje beschadigd, maar als de jouwe kapot is zou ik geen €95 euro betalen voor een nieuwe, dan heb je al bijna een andere uitlaat te pakken.
Plaats reactie