Derbi motor probleem

Algemene vragen over Derbi.
Tijl
Beginnende Derbi fan
Berichten: 38
Lid geworden op: za 06 feb 2021, 17:47
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Derbi motor probleem

Ongelezen bericht door Tijl »

Hey hier ben ik weer voor ik begin wil ik even zeggen dat het over de Derbi van men vriend gaat en niet de mijne ik heb dus samen met hem zen carburateur grondig uitgekuisd alles terug gemonteerd en na 1 kick starte hij gelijk hij had een toertje gedaan alles deed het zoals het hoort tot hij de choke even liet open staan stukje had gereden derna de choke paar open en dicht en toen is de brommer uitgevallen en sindsdien wilt ie niet meer starten hebben nieuwe bougie al gestoken carburateur nogis uitgekuisd en al proberen aan te duwen hij wilt niet meer aangaan er komt benzine in de carburateur en alles steekt goed terug in het spruitstuk enzo en al slangen juist aangesloten en bougie vonkt als je hem eruit haalt maar hij wilt niet meer starten heeft iemand wat raad
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi motor probleem

Ongelezen bericht door 42 »

Is de bougie nat ?
Misschien eens proberen met startpilot, dan weet je iets meer welke richting in te zoeken.
Zoiets als dit probleem, dat ie eerst wel goed liep, toen iets gedaan is met een choke of iets dergelijks en dan opeens niet meer loopt zonder duidelijke reden is erg lastig om van afstand op te lossen.
Zeler als alles idd weer goed is aangesloten.
Wat achteraf soms ook weer niet helemaal blijkt te kloppen.
Tijl
Beginnende Derbi fan
Berichten: 38
Lid geworden op: za 06 feb 2021, 17:47
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Re: Derbi motor probleem

Ongelezen bericht door Tijl »

Jah heb het samen met hem alles terug aangesloten juist enzo dus we weten het echt niet waar het aan kan liggen zeker dat hij nog even had gedraaid en volledig normaal had gereden na het monteren en dat hij later is uitgevallen
Plaats reactie