Tip: was maar een grapje hoorderbi crd schreef:Tip: eerst lezen voordat je onzin gaat uitkramenoffroad schreef:
fijne bril ja
dat bandje ook lekker strakt zodat hij niet zou kunnen afzakken
Kx250 Enduro
- offroad
- Pro tuner
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: di 11 jan 2011, 14:31
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
Re: Kx250 Enduro
Re: Kx250 Enduro
Vet he met dat klapzandD-Evo schreef:Derbi crd,
Laatste foto in actie is echt bruut!
Das geen tip hoor?offroad schreef:Tip: was maar een grapje hoorderbi crd schreef:Tip: eerst lezen voordat je onzin gaat uitkramenoffroad schreef:
fijne bril ja
dat bandje ook lekker strakt zodat hij niet zou kunnen afzakken
Gewoon goed blijven lezen knul
- offroad
- Pro tuner
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: di 11 jan 2011, 14:31
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
Re: Kx250 Enduro
sorry ik heb lees dyslectische dus ja een foutje moet kunnen toch
- mathieurnx96
- Tuner
- Berichten: 395
- Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
- Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
- Locatie: katowice
Re: Kx250 Enduro
thanksmathieurnx96 schreef:dikke kawa
Wie o wie kan mij de oplossing geven van dit probleem?
en dan bedoel ik dit:
heb mn hoofd er al op lopen breken.. heb wel de originele koppelingskabel die ik evt kan verbouwen..
Re: Kx250 Enduro
Lijkt me niet heel moeilijk toch, als TB'er zijnde..
Kan je die kabel niet verlengen? (waar die uit dat hydrolic ding komt)
Ander hendeltje verdraaien? Warm stoken en bij buigen..
Of iets op dat hendeltje lassen.. om die kabel te verlengen zou ik niet zien zitten..
Kan je die kabel niet verlengen? (waar die uit dat hydrolic ding komt)
Ander hendeltje verdraaien? Warm stoken en bij buigen..
Of iets op dat hendeltje lassen.. om die kabel te verlengen zou ik niet zien zitten..
Re: Kx250 Enduro
Haha ja maar als tb'er ben ik hier niet technisch genoeg voor blijkbaar
Lengte kan ik eventueel nog aanpassen ja, het punt is eigenlijk hoe ik dat eindstuk fatsoenlijk in dat koppelingsarmpje ga zetten. Het moet ook nog meedraaien allemaal he
Wil toch in de originele kabel gaan knippen denkik, dan maar een nieuwe kopen als het niet lukt. Ding ligt toch compleet uit elkaar en achterveer komt over een tijdje pas terug. Dus opt moment zit rijden er toch niet in.
Lengte kan ik eventueel nog aanpassen ja, het punt is eigenlijk hoe ik dat eindstuk fatsoenlijk in dat koppelingsarmpje ga zetten. Het moet ook nog meedraaien allemaal he
Wil toch in de originele kabel gaan knippen denkik, dan maar een nieuwe kopen als het niet lukt. Ding ligt toch compleet uit elkaar en achterveer komt over een tijdje pas terug. Dus opt moment zit rijden er toch niet in.
Re: Kx250 Enduro
Ah, heb het al..derbi crd schreef:Haha ja maar als tb'er ben ik hier niet technisch genoeg voor blijkbaar
Lengte kan ik eventueel nog aanpassen ja, het punt is eigenlijk hoe ik dat eindstuk fatsoenlijk in dat koppelingsarmpje ga zetten. Het moet ook nog meedraaien allemaal he
Wil toch in de originele kabel gaan knippen denkik, dan maar een nieuwe kopen als het niet lukt. Ding ligt toch compleet uit elkaar en achterveer komt over een tijdje pas terug. Dus opt moment zit rijden er toch niet in.
Origineel koppelingshendeltje van een am6 blok heeft daar zo'n mooi systeempje voor.
Als je nou dat lipje op je originele systeem zet, dan verleng je die arm en kan je je kabel kwijt
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=3465" onclick="window.open(this.href);return false;)
Als je even je adres geeft dan stuur ik dr wel een op, kan je daar wat mee prutsen..
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: Kx250 Enduro
dat cilindertje open maken en een langere kabel in zetten? moet toch op een manier zitten dat je dat kabeltje kan vervangen lijkt me toch..
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Re: Kx250 Enduro
Dan zou je de holle bout waar dat kabeltje doorgaat ook moeten vervangen, zit erg onlogisch in elkaar .. gewoon compleet ander setje kopen dus. Of knutselen met een deel van de originele kabel maar dat zie ik niet helemaaal zitten.
Wacht even op het pakketje van martijn (L)
Wacht even op het pakketje van martijn (L)
- HayeSM
- Pro tuner
- Berichten: 960
- Lid geworden op: do 18 nov 2010, 17:32
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
Re: Kx250 Enduro
gewoon originele kabel afknippen en vast solderen oid aan deze kabel..
Re: Kx250 Enduro
Denk niet dat de kabel dat gaat houden..
Maar dankzij martijn past het nu prima, alleen moet het zaakje nog ontlucht worden.. wat me dus totaal niet lukt.
Reservoir zit VOL. Remhendel ingetrokken. Ontluchtingsnippel open. Slangetje met grote dokterspuit erop.
Er gebeurt he-le-maal niets. Krijg dr geen druppel uit.
Heb het boeltje open gehad dus er zit niks in de leiding. Maar het zou toch aangezogen moeten worden vanuit de handpomp?? Anders ligt er ergens een kering uit..
Maar dankzij martijn past het nu prima, alleen moet het zaakje nog ontlucht worden.. wat me dus totaal niet lukt.
Reservoir zit VOL. Remhendel ingetrokken. Ontluchtingsnippel open. Slangetje met grote dokterspuit erop.
Er gebeurt he-le-maal niets. Krijg dr geen druppel uit.
Heb het boeltje open gehad dus er zit niks in de leiding. Maar het zou toch aangezogen moeten worden vanuit de handpomp?? Anders ligt er ergens een kering uit..
- HayeSM
- Pro tuner
- Berichten: 960
- Lid geworden op: do 18 nov 2010, 17:32
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
Re: Kx250 Enduro
het is toch een nieuw setje? kan je niet gewoon ontluchten zoals bij je rem?
demonteer anders de koppelingskant, en houd die boven je pomp.
demonteer anders de koppelingskant, en houd die boven je pomp.
Re: Kx250 Enduro
Nee 2e hands. Nieuw is er niet meer aan te komen.
Het cilindertje was al gereviseerd. Denk dat ik de pomp er maar bij doe dan.
Bedoel je dat zodat de lucht naar boven stroomt of? Met remmerij vondik ontluchten al vreselijk, dit is al helemaal een ramp.
Achja dan maar een paar fotos van vandaag Reed voor het eerst met mn gereviseerde achterveer, en verdomme wat een verschil. Spring eindelijk weer de tafels helemaal, gaat echt stuk beter nu In juni ergens mn eerste wedstrijd
Het cilindertje was al gereviseerd. Denk dat ik de pomp er maar bij doe dan.
Bedoel je dat zodat de lucht naar boven stroomt of? Met remmerij vondik ontluchten al vreselijk, dit is al helemaal een ramp.
Achja dan maar een paar fotos van vandaag Reed voor het eerst met mn gereviseerde achterveer, en verdomme wat een verschil. Spring eindelijk weer de tafels helemaal, gaat echt stuk beter nu In juni ergens mn eerste wedstrijd
Re: Kx250 Enduro
Goed om te horen!derbi crd schreef:Denk niet dat de kabel dat gaat houden..
Maar dankzij martijn past het nu prima, alleen moet het zaakje nog ontlucht worden.. wat me dus totaal niet lukt.
Reservoir zit VOL. Remhendel ingetrokken. Ontluchtingsnippel open. Slangetje met grote dokterspuit erop.
Er gebeurt he-le-maal niets. Krijg dr geen druppel uit.
Heb het boeltje open gehad dus er zit niks in de leiding. Maar het zou toch aangezogen moeten worden vanuit de handpomp?? Anders ligt er ergens een kering uit..
Maar, koppelingshevel in, ontluchtingsnippel open, ontluchtingsnippel dicht, ff pompen?
Probeer ff die doktorspuit er af te halen, miss kan die ze druk niet kwijt waardoor je de vloeistof niet kan door pompen..
Btw, nice dat het lekker gaat met crossen en foto's zien er goed uit man!
-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
- HayeSM
- Pro tuner
- Berichten: 960
- Lid geworden op: do 18 nov 2010, 17:32
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
Re: Kx250 Enduro
veering moet je inderdaad niet echt op bezuinigen.. je kan beter je veering doen dan je blokkie tunen oid. Ziet er goed uit idd
Re: Kx250 Enduro
Zaterdag een behoorlijke klap gemaakt.
Vork is goed krom, althans 1 poot. Verder is de schade beperkt gebleven.
Nu heb ik wat lopen rekenen, in onderdelen wegdoen is gewoon zonde. Er zal dus een nieuwe vork moeten komen. Of deze laten richten.. heeft iemand hier ervaring mee? Wat gaat dat geintje kosten?
Vork is goed krom, althans 1 poot. Verder is de schade beperkt gebleven.
Nu heb ik wat lopen rekenen, in onderdelen wegdoen is gewoon zonde. Er zal dus een nieuwe vork moeten komen. Of deze laten richten.. heeft iemand hier ervaring mee? Wat gaat dat geintje kosten?
Re: Kx250 Enduro
U got Mail!
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Re: Kx250 Enduro
Thanks