Loopt op zich wel leuk maar heeft maar een top van 103km/h

De bougie heeft de goede kleur maar houd hoog in te toeren een beetje in

Iemand een idee wat er fout is??
82 in 21mm dellortho black edition.. met powerfilterKREGO schreef:niet zoveel naar de kleur van je bougie kijken.
welke sproeier heb je steken?
Waarom als ik vragen mag?KREGO schreef:kdenk dat je een grotere sproeier moet
en gooi er gvd jouw ori filter weer op aub
Het is geen bwoap geluid maar zo'n kort diep dipje dat ie bijna uitvalt..offroad schreef:luchtschroef al geprobeerd
en carb ff schoon maken
en welk geluid maakt hij zo'n heel laag geluid dat hij verzuip of krijgt hij te weinig?
Eerst zat er een sproeier 92 in en dan ging ie echt niet vooruit en stotterde als een gek..jasperrr91 schreef:binnenkort, ik zou het gelijk doen.
Ik heb sproeier 98 in mijn 21mm.
Denk dat je maar beter boven de 90 kan gaan zitten.
Luchtschroef staat op 1,5 slag?B-xtreme schreef:Eerst zat er een sproeier 92 in en dan ging ie echt niet vooruit en stotterde als een gek..jasperrr91 schreef:binnenkort, ik zou het gelijk doen.
De bougie zag dan ook pikzwart
De luchtschroef staat idd op 1.5 slag, filter is zo schoon als wat, clipje staat op de 2e bovenste stand (5 gleufjes) en de hittegraad weet ik niet zo.. staat NGK R op de bougie met een lange schroefdraad zie de dealer..jasperrr91 schreef:Luchtschroef staat op 1,5 slag?B-xtreme schreef:Eerst zat er een sproeier 92 in en dan ging ie echt niet vooruit en stotterde als een gek..jasperrr91 schreef:binnenkort, ik zou het gelijk doen.
De bougie zag dan ook pikzwart
Gasnaald inhet midden?
Filter schoon?
Bougie hittegraad 9/10?
Ja ik vind het ook raar dat de sproeiermaat zo klein is maar als de kleur koffiebruin met een scheutje melk is dan moet ie toch goed zijn? Echter loopt hij nu wel beter.. en als 92 al sputterde zou ik toch niet hoger moeten gaan want dat wilt zeggen dat ie te veel benzine krijgt ofnie?Dick schreef:88 is wel klein hoor voor zoon setup...... wat doet hij nou nog niet goed dan?
anders maak je even een filmpje, kunnen we et iets betr zien wat je bedoelt.... zou zonde zijn als et te klein is...