royvi schreef:Hoe kom je eigenlijk aan die info? Email je gewoon de politie ofzo?

Heb ik idd gewoon gedaan omdat er zo veel versies zijn maar geen 1 is telkens actueel is. iedereen roept wat anders. ben vervolgens naar het scooterteam doorverwezen met een telefoonummer een een afspraak gemaakt dat ze mij konden bellen. Toen naar info gevraagd en wat uitleg. netjes gekregen en voor boestes naar de website van Officier van Justitie verwezen.
Nu bleek begin dit jaar dat de boetes weer omhoog zijn gegaan dus heb ze even aangepast. op de website ban OvJ waren ze namelijk ook verranderd
sendapower schreef:klopt dit wel???:oops:
ik heb namelijk 91 op de roller gescoord
- 16 km/h kom ik dus op 75 uit...
op de bon stond 25 tot 30 km/h overschrijding constructiesnelheid ??
en op de site geeft die dan 240 euro weer....
91 op de roller is 10 correctie er af dus zit je op 81. dat is dus 31 te hard (80-50=31). Ik denk dat die agent je gematst heeft. doen ze wel vaker als er al een hoge boete uit komt rollen. je zal volgens de boetetabel 320.- boete krijgen. echter gaat dit via de Officier van Justitie. die bepaalt voor jou de boete dus het kan zijn dat je bijvoorbeeld 450.- krijgt als het de 2e keer is dat je wordt aangehouden. Is het de eerste keer zou ik rekening houden met 350.- dan zal hij waarschijnlijk goedkoper uitvallen