meu,
als m'n senda even heeft gelopen dan gaat die de hele tijd stotteren in de toetter en als ik rechtsom stuur toettert hij automatisch
waar kan ik het beste eerst naar kijken ?
(ik ben best slecht met electronica)
duss,,
ik hoor het wel dankuwel
naja die toetter is wel echt verrekte handig aangezien ik een stuk van 14 km naar school moet rijden waar constand kinderen met z'n 3,4,5 en soms 6en naast elkaar fietsen en dus is wel handig dat ik even toetter als ik eraan kom .
kijk je kabel boom even na tot en met de accu.
loop het probleem terug vanaf de toeter en de bedrading.
mocht je het niet vinden ga naar een bromboer.
die doen niet zo moeilijk over zo'n miniem probleempje denk ik.
succes
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
had ik ook, haal voor bij je balhoofd te isolatie er af. Je zult zien dat hij daar kapot is. Er lopen daar 2 - kabeltjes. en die splitsen op naar 10 kabeltjes. En daar zit een stukje koper om geklemd waarschijnlijk zijn ze hier uit getrokken. Gewoon ff solderen, heb ik ook gehad.
hopke schreef:naja die toetter is wel echt verrekte handig aangezien ik een stuk van 14 km naar school moet rijden waar constand kinderen met z'n 3,4,5 en soms 6en naast elkaar fietsen en dus is wel handig dat ik even toetter als ik eraan kom .
Toeter heb je niet nodig als je mooi geluid van de uitlaat hebt
Zo weten ze dat je eraan komt
hopke schreef:naja die toetter is wel echt verrekte handig aangezien ik een stuk van 14 km naar school moet rijden waar constand kinderen met z'n 3,4,5 en soms 6en naast elkaar fietsen en dus is wel handig dat ik even toetter als ik eraan kom .
Toeter heb je niet nodig als je mooi geluid van de uitlaat hebt
Zo weten ze dat je eraan komt
Dankje voor je bijdrage aan dit topic, hij is er echt wat mee op geschoten, kon hij ook niet zelf benenken.
Tevens hoort niet alleen de fietsers van een kilometer je aan komen, maar ook de skeltersmurfen.
Denk dat je nu wel weet waar het aan ligt, al opgelost? wat was het?
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Dit is zowiezo iets in je kabelboom, ik had hetzelfde probleem. Normaal os het een breuk in je kabelboom, dat was het bij mij toch, later ging mijn toerenteller ook dom doen en moets ik volledige nieuwe teller hebben, eb hem dan naar dealer gebracht maar was niet goedkoop.
toeter is een massa schakeling , dwz je massa wordt via je hendel naar de toeter gestuurd.
Plus staat er na contact altijd op.
waarschijnlijk aanliggen van een draad aan je frame (slijtplek)
Bekabeling bij balhoofd even nalopen.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
n00n schreef:Ook ff kijken naar roest op de contact pennen en stekkertjes. Deze willen ook nog wel eens gevoelig voor roest zijn en daardoor slecht contact maken.
Dan lijkt het mij niet logisch dat hij het vaker/uit zich zelf gaat doen...
eerder dat hij 't niet meer doet.