vette brommer trouwens

Haha, me banden zeiden me dat ik nog platter kon, had nog randje over en heb met mijn sporty's wel paar keer hhet buitenste randje gehad. Dus kon nog platter.xa188 schreef:laten zien dan! foto van die meeting in limburg lag je toch ook akelig plat hahaa.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Hehe, iedere keer als je een wout ziet ff snel 2/3 versnellingen hoger trappen.., doe ik ook altijd.JvS schreef:Ik zit ook niet geheel ontspannen op de brommer hoor, altijd alert hahaha.xa188 schreef:Ow dan ja snap ik het. heb je sowieso al lef dat je in een stad met een 80cc gaat rijden. schijt hem hier in vught al met mijn conti hahaha.
Maar ik moet ook altijd door een tunneltje, dan geef ik voor de tunnel wat meer gas, zodat ik in de tunnel geen gas hoef te geven.
Want die twinair galmt heel die tunnel door.![]()
Maar als ik stoere boys zie, geef ik wel weer gas in die tunnel.![]()
Maar hier zag ik een keer zaterdagnacht een motorscooter aan verkeerde kant van de weg rijden zonder lichten en helm.
Rijd ik de week erop zonder voorlamp, omdat dat fietslampie kwijt was, krijg ik een boete![]()
![]()
Terwijl ik nog wel me knipperlichten aan had staan, maarja werd ook echt precies een straat voor me huis opgemerkt...