zo was et ook met dat verhalen topic waar je 3 woorden moest neerzetten
kwamen de leukste dingen uit... maarja een paar moesten het weer verpesten voor een ander...
kijk dan gwn nie in da topic

Kwam hem tegen op scooter freaks, vond hem wel leuk hahaDe volle 1 miljoen aan de hoeren en crack uiteraard
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Aight ben op dat kut forum geboren en getogen bij wijze van spreke, met de meeste debiele vragen die ik in het begin stelde zoals hoe ik speling op mijn koppelingshevel kon verhelpen... en ik kreeg al meteen met Keiji te maken !Reinder schreef:Lol, kristian-M doet met 1 miljoen:Kwam hem tegen op scooter freaks, vond hem wel leuk hahaDe volle 1 miljoen aan de hoeren en crack uiteraard
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Idem.Reinder schreef:Jaa ik heb me er expres niet geregistreerd, dis de enige site waar je me tegen komt ongeveer. Veuls te groot vario gehalte daaro.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt: