sinds 2 maanden geleden ofzo heb ik een andere uitlaat erop zitten
en sinds dien is het licht steeds door gaan branden, ik zal het verhaal vertellen wat er allemaal is gebeurt om het te fixen
ik bracht hem naar dealer toe voor de 1e keer toen licht verrot ging, want brommer is nog geen 5 maanden oud, en ze zette er een ander lampie in
maar de volgende dag brandde hij weer door en zo ging het wel even door.
toen gingen ze contact opnemen met de derbi importeur voor een oplossing, dus kwamen ze met het idee om weerstanden te plaatsen voor de koplamp.
dit hadden ze wel gedaan, wel 3 tussengepropt maar te vergeefs, het werkte niet
dus ik terug naar dealer, en ze namen weer contact op en ze kregen een nieuwe spanningsregelaar opgestuurd.
die hebbe ze erin gedaan, maar het werkte alsnog niet.
toen hebben ze zelf een "oplossing" bedacht om een draad van de koplamp naar de accu te plaatsen, zodat die niet meer op het blok is aangesloten zodat die ook niet te veel spanning kan krijgen.
dit werkte ook, maar de accu werd niet genoeg bijgeladen, en ging dus verrot dus dit was ook geen goede oplossing.
toen heb de dealer weer contact opgenomen met de importeur, en nu had de importeur alles doorgemeten van een nieuwe spanningsregelaar en opgestuurd, de dealer heeft hem ook doorgemeten en het klopte allemaal wat ze hadden doorgegeven aan spanningsmetingen.
deze is weer in mijn brommer gezet, en dit was afgelopen vrijdag gebeurt,
afijn ik fijn rijden en jahoor die volgende dag brandde hij weer door
dus mijn vraag is weet iemand hier misschien een oplossing voor???????
want dit word een beetje hopeloos zo