Ik heb een dop 21.1/3 de is blijkbaar een bougie dop sleutel. Maar moet ik wel elke keer die lange ratel meenemen haha. Leuk als je iemand eens op zijn geizcht moet meppen

Moet soldeertin halen om wat draadjes en shcakelaars te solderen.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Hij stottert niet echt, hij houd gewoon in/wilt niet verder.royvi schreef:Is je bougie ook zwart? Beetje lastig te zeggen, maar stottert hij nou bovenin? Ik begrijp je verhaal niet helemaal.
Boekie zegt:
Nee, maar of de politie het leuk vindt...LucL schreef:is het erg om 15km met een lekke uitlaat te rijden?
Boekie zegt:
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
sorry voor de offtopic maar hoe "klein" ben jij dan wel niet? ga eten man :pAlainv-s schreef: Of ik ben te licht voor mijn brommer, met 55 kilo kan ik wel een racer worden. Merk wel dat de brommer bij mij heel anders reageert als bij een vriend van mij die een goede 90 kilo weegt.