Hallo,
Ik heb een echte 28mm keihin carbu met serie nummer met twin air luchtfilter en MHR 80
Ik ga nu een voca racing uitlaat kopen 70-80 versie.
Ik wou ook direct sproeiers kopen maar weet niet tussen welke maten ik moet nemen.
Ik ga ze op deze site bestellen: https://www.scooterdiscounter.nl/carbur ... r?cat=1312" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt
Ken schreef:Hallo,
Ik heb een echte 28mm keihin carbu met serie nummer met twin air luchtfilter en MHR 80
Ik ga nu een voca racing uitlaat kopen 70-80 versie.
Ik wou ook direct sproeiers kopen maar weet niet tussen welke maten ik moet nemen.
Ik ga ze op deze site bestellen: https://www.scooterdiscounter.nl/carbur ... r?cat=1312" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt
ik heb een vraagje heb een derbi met scr corse hm onderlangs maar ik haal volgensmij niet alles uit me uitlaat me top is 90 (als ik er helemaal plat op ga liggen) maar als ik wegrij duurt het even voordat hij op toeren is.
daarna trekt hij mooi vloeiend door naar zijn top en als ik dan me gas loslaat en ineens weer vol gas geeft moet hij even ''nadenken'' en dan trekt hij weer
golfie schreef:ik heb een vraagje heb een derbi met scr corse hm onderlangs maar ik haal volgensmij niet alles uit me uitlaat me top is 90 (als ik er helemaal plat op ga liggen) maar als ik wegrij duurt het even voordat hij op toeren is.
daarna trekt hij mooi vloeiend door naar zijn top en als ik dan me gas loslaat en ineens weer vol gas geeft moet hij even ''nadenken'' en dan trekt hij weer
iemand tips om het te verhelpen??
dat heet de powerband, bij een 2 takt komt vermogen meestal hoger in toeren. Maak anders een filmpje dan is het wat duidelijker.
haha ja da snap ik wel
maar ik heb het gevoel dat ie een beetje inhoud op zijn top en dat hij soms niet de gehele powerband gebruikt
ik kan wel een filmpje maken maar daar zal niet veel op tezien zijn want voorderest doet hij het prima heeft geen dipjes ofzo
golfie schreef:haha ja da snap ik wel
maar ik heb het gevoel dat ie een beetje inhoud op zijn top en dat hij soms niet de gehele powerband gebruikt
ik kan wel een filmpje maken maar daar zal niet veel op tezien zijn want voorderest doet hij het prima heeft geen dipjes ofzo
je heb toch een aardige snelheid, ik denk niet dat hij echt inhoud op top?
golfie schreef:ja dat gevoel heb ik wel dat hij inhoud op zijntop
als ik optrek zijn de toeren ongeveer 10000rpm en op zijn top mischien 8000 (voorbeeld)
nee loopt nu heel slecht met kleinere sproeier loopt niet meer stationair en bij elke keer overschakelen duurt het even voordat hij op het gas reageert maar hij trekt um nu wel verder in de powerband lijkt het