maarja toch iets beter als niets
 maarja toch iets beter als niets   

ik gestopt en keek was me ketting maarja dat was eigenschuld dikke bult omdat ik daar eigenlijk nog niet naar gekeken had, dus ik met 20 km/u naar een autodealer gereden waar ik zon mannetje kon, daar me ketting gespannen
 ik gestopt en keek was me ketting maarja dat was eigenschuld dikke bult omdat ik daar eigenlijk nog niet naar gekeken had, dus ik met 20 km/u naar een autodealer gereden waar ik zon mannetje kon, daar me ketting gespannen   nou ik dacht dus hehe maarja toen ik daar dus weg wou rijden en iets achteruit ging kon ik opeens niet verder
 nou ik dacht dus hehe maarja toen ik daar dus weg wou rijden en iets achteruit ging kon ik opeens niet verder  ik kijken en ja hoor waren er dus boutjes van me achtertandwiel los gekomen
 ik kijken en ja hoor waren er dus boutjes van me achtertandwiel los gekomen   
   hoe dat kan i don't know ...daar iets vastgezet zodat ik thuis kon komen eenmaal thuis brommer in de takel gehangen en de boutjes maar vervangen
  hoe dat kan i don't know ...daar iets vastgezet zodat ik thuis kon komen eenmaal thuis brommer in de takel gehangen en de boutjes maar vervangen  

verklaring waarom die er niet in wou ,,
 verklaring waarom die er niet in wou ,,

dat is het ook zekerkevinbakker schreef:lijkt me ideaal zon takel haha

) dus ik de schade met hem bekeken nummer adres en alles gelukkig wist ik ook wie die jongen was enzo dus weet hem zo te vinden
) dus ik de schade met hem bekeken nummer adres en alles gelukkig wist ik ook wie die jongen was enzo dus weet hem zo te vinden   , eenmaal thuis effe bekeken wat de schade was kom dus uit op 400 euro, naja eigenlijk niks
 , eenmaal thuis effe bekeken wat de schade was kom dus uit op 400 euro, naja eigenlijk niks  

jaaa... verder overal schaafplekken op me lichaam en wonden enzo
 jaaa... verder overal schaafplekken op me lichaam en wonden enzo 

Xtreme06 schreef:Mooie GPR
thankskevinbakker schreef:ziet er goed uit !

Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's

Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
thanksDaantjeuuuu schreef:erg mooi! die zwarte onderpoten is net dat detail, super!

thankssDerbiSendaWouter schreef:Je maakt er wel echt iets moois van, blijf zo doorgaan.
Vooral de kleine dingetjes maken hem zo mooi