Over naar 70cc

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Re: Over naar 70cc

Ongelezen bericht door Dick »

Idd een van deze cilinders:

- Mhr Replica, deze is slijtvaster door twee zuigerveren, ik heb zelfde de gwone Mhr, super cilinder, kwaliteit veel koppel..
- Dr 70 is dacht ik alleen voor Oud type blok
- Gilardoni 75cc, slijtvast, wel aardig wat koppel, rijdt wel fijn, wel hoge top...

Succes :thumbup:

Eneu, bij mij is mhr80 zuiniger als standaart met Gianelli...
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
huub79
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd limited 2008

Ongelezen bericht door huub79 »

en jullie hadden het nog over een begrenzer. ik ben nu bezig ofja bezig is eigenlijk af om een begrenzer te maken in me splitter van me gaskabels. een gatje boven, een gatje onder tegenover elkaar. spijker of iets dergelijks erdoor, gaat de gas niet verder dus ga je niet harder ook. als je nu 120 gaat zal dat niet veel meer helpen om 55 te gaan maar krijg je er toch wel wat kilometers mee af als je de gaatjes op de juiste plek kunt krijgen.
Daan
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daan »

huub79 schreef:en jullie hadden het nog over een begrenzer. ik ben nu bezig ofja bezig is eigenlijk af om een begrenzer te maken in me splitter van me gaskabels. een gatje boven, een gatje onder tegenover elkaar. spijker of iets dergelijks erdoor, gaat de gas niet verder dus ga je niet harder ook. als je nu 120 gaat zal dat niet veel meer helpen om 55 te gaan maar krijg je er toch wel wat kilometers mee af als je de gaatjes op de juiste plek kunt krijgen.
Dat werkt dus niet, je kunt beter een begrenzer op je ontsteking maken. Je kunt ook kant en klaar een eurobegrenzer kopen, deze werken goed.
Plaats reactie