Haha dat moet je nou ook weer niet willen, vooral als je veel rijdSander schreef:Sta nu gemiddelt als ik rijd 1x per dag aan de pomp.

Haha dat moet je nou ook weer niet willen, vooral als je veel rijdSander schreef:Sta nu gemiddelt als ik rijd 1x per dag aan de pomp.
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
'Sander schreef:Nja het blokje is zo goed als verkocht en de pro word origineel gemaakt en verkocht. Daarna ga ik eens kijken wat er dan weer gaat komen weer eens neuzen naar iets goedkoops.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Gewoon HM kopen, zit simpel en degelijk in elkaar en zijn ook nog eens mooi.Sander schreef:Nja word helemaal gek van die pro. Allemaal leuk maar hoe die dingen in elkaar zitten een hoop ellende als je het mij vraagt. Dus hierna komt er weer een normale senda/drd.
koop mijn drdSander schreef:is wel dik en dan zo'n tpr blokje bouwen. Maarja die hm's zijn rete duur als je ze vind.