En die heelplates van de GSX hebben 2x een totall losje meegemaakt, bij jou en bij bij,
en zitten nu op deze gix, van een vriend:

Als dat ventje meereed op een yz85 is het wel dezelfde.. Denk niet dattie al op een grotere motor past.offroad schreef:heeft hij nog steeds die yamaha dan?
vorig jaar was ik er ook, ging idd wel mooi met die 85cc. dit jaar is hij begonnen met een 250 4takt, nu heeft hij al een 450 4taktderbi crd schreef:Als dat ventje meereed op een yz85 is het wel dezelfde.. Denk niet dattie al op een grotere motor past.offroad schreef:heeft hij nog steeds die yamaha dan?
En heb de fotos nog steeds niet, staan thuis op de harde schijf en zit op stage
jaimie van sikkelerus bedoel je, die rijd nu 144 bij de nationalen en gaat zeker hard.derbi crd schreef:Sowieso geen kyle die ik bedoel.. twas een jordy of jirri.. zoietsmaakt ook niet uit
Ik was laatst in Zelhem wezen kijken en daar viel mij dat mannetje ook al opSupermoto Rider #84 schreef:jaimie van sikkelerus bedoel je, die rijd nu 144 bij de nationalen en gaat zeker hard.derbi crd schreef:Sowieso geen kyle die ik bedoel.. twas een jordy of jirri.. zoietsmaakt ook niet uit
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
is niet helemaal waar, wanneer je systeem gewoon netjes dicht zit, trekt hij de kvs wel weer omhoog namelijk.Koen_K schreef:ah, puur overloop?
Of echt 'n expansievaatje?
Een expansievat moet qua hoogte niveau boven de rad zitten namelijk?