En setje Dr. Dre replica dopjes

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Dat is een lettertype dat je kan downloaden op dafont.comDick schreef:Wow nice gemaakt man!, die letters enzo![]()
Doe je dit alleen met Photoshop (cs5)?
ghehe ja die 'echte' zijn bijna 100 eurie,. deze hebben zelfde geluidskwaliteit..Alainv-s schreef:replica:emo: hahaha. netalsof je een neppe mhr hebt :p .
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
ja ik had de verkeerde geuploadAlainv-s schreef:alweer een nieuwe? haha deze is wel geniaal, beter als die stickman
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
jk95 schreef:haha, ik vond het geniale reactie haha,maar geef je der toestemming voor?
Reinder schreef:2.6 is inderdaad slecht jaa, scheikunde vind ik zelf echt gewoon een ruk vak. Totaal niet agressief aangelegd ook maar die leraar heeft bij mij echt bijna een punt bereikt waar ik al de scheikunde boeken (5 in totaal) door z'n strot wil duwen
Boeki schreef:Misschien troost het je dat ik een 2,1 heb gehaald voor Scheikunde. Heb serieus nog nooit een voldoende gestaan daarvoor, rotvak zit nou eenmaal in m'n profiel.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.