bij de lidl heb je van die emmers popcorn voor 1,99 en dan heb je echt zoon mega emmer, ff een pelet inslaan deze week

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
haha flikkertje, jij laat je uitschelden door 16jarige kutjes?Alainv-s schreef:Dat dus, ik heb er echt een hekel aan. De leraren wouden een heel appart gebouw voor vmbo een stuk verder weg 500meter. Maar er is voor gekozen om vmbo en havo bij elkaar te houden, zodat de goede invloed van havo/vwo invloed had op die van vmbo.
![]()
![]()
Ok. Wie bij die leiding is daar een beetje kei maf?
goede invloed... van havo leerlingenpaahahaha
.
Ze hadden dat beter 5kilometer ver weg kunnen doen. Die mensen maken alles stuk, zoeken altijd ruzie. Meisjes die altijd zo schreeuwerig zijn en je mag er niet naar kijken of ze schreeuwen je al meteen verrot.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt