SCR corse hm50/70 stotterd
-
Steen100
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
SCR corse hm50/70 stotterd
Hoi allemaal, ik heb sinds kort een SCR corse hm50/70 op mijn evo, hij rijd opzich prima. 90 op de teller met 12-53, maar als ik hem in zijn 1e, 2e of 3e versnelling heb begint hij te stotteren bij zn 5000/6000 toeren(weet niet precies hoeveel elk streepje is op zn digitale teller). Als hij warm gereden is heb ik er nauwelijks last meer van maar hoe komt dit? Te rijk of te arm afgesteld ofzo?
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
-
Joram
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
Re: SCR corse hm50/70 stotterd
Je moet niet kijken wat hij doet met koude motor maar als hij warm is.
Loopt ie dan goed is het goed.
Loopt ie dan goed is het goed.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
-
Robertje
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes
Sluit me aan bij bovenstaand commentaar.
Maar als je zet dat je er bij warme motor nauwelijks last van hebt. betekend dat dan dat het goed is of dat je het eigenlijk niet goed vind? Als het goed is vooral van af blijven als je vind van niet en het probleem blijft rond die 5 - 6 k toeren dan zou ik de gasnaald eens standje hoger of lager proberen
Maar als je zet dat je er bij warme motor nauwelijks last van hebt. betekend dat dan dat het goed is of dat je het eigenlijk niet goed vind? Als het goed is vooral van af blijven als je vind van niet en het probleem blijft rond die 5 - 6 k toeren dan zou ik de gasnaald eens standje hoger of lager proberen
Het is pas echt crises als het bier op is!
-
Steen100
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Oke ja met een warme motor is het inderdaad bijna niet te merken, wat ik wel heb is wanneer ik wind tegen heb en ik 75 rij in de 5e versnelling, wanneer ik dan naar 6e versnelling schakel hij gewoon niet harder gaat. En wanneer ik diezelfde weg dan terug rij met wind mee rij ik zo 92 op de teller. Dit vond ik best raar aangezien de brommer niet zwaar vertand is.
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
-
Robertje
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes
Als je 75 rijdt tegen wind moet de brommer gewoon hard werken. Dan zit er niet meer kracht in het standaard cilindertje. Dat je dan in je zes niet meer verder komt is eigenlijk logisch. Wil je dat toch moet je echt aan een andere cilinder die meer pk'tjes levert.
Klinkt als vrij normaal voor standaard cilindertje. Ga je hem zwaar vertanden wordt het verschil tussen voor de wind en tegen wind nog groter
Klinkt als vrij normaal voor standaard cilindertje. Ga je hem zwaar vertanden wordt het verschil tussen voor de wind en tegen wind nog groter
Het is pas echt crises als het bier op is!
-
jespo9
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing 2009
Mijn mk thower haalt met 13-52 85 met wind tegen, lijkt me dat een scr wel iets sneller loopt.Robertje schreef:Als je 75 rijdt tegen wind moet de brommer gewoon hard werken. Dan zit er niet meer kracht in het standaard cilindertje. Dat je dan in je zes niet meer verder komt is eigenlijk logisch. Wil je dat toch moet je echt aan een andere cilinder die meer pk'tjes levert.
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
mss dat de cilinder wat sleet heeft, of heb je er een vervangingscilinder op? kan zijn dat die minder kracht heeft en dan krijgt hij hem gewoon niet op toeren met wind tegen
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop