Hier heb ik aardig geluk mee gehad. het was een Derbi extreme uit 2009 met 5500km. had een ongeluk gehad, voorvork krom, en alle kappen kapot. teller kapot voor de rest prachtig. Kon ik kopen van die dealer voor 1350. En dan kreeg ik een gloed nieuwe(orginele kappenset) bij. en een nieuwe teller(alleen de bovenkant want oneerlijk doen hou ik niet van

ik heb geen foto's van voordat ik hem opknapte
hier:

na een dikke maand erop gereden te hebben bedacht ik toch dat het niet DE brommer was die ik altijd al wou hebben. Want heb één keer achterop een evo gezeten en dat was het moment dat ik dacht: ik wil een evo! Dus xtreme op marktplaats, en na een dikke week was die verkocht, voor 1900 euro. dus lekkere 550 winst! samen met mijn vader beslist dat we daarvan een nieuwe zouden zoeken.
op internet vond ik deze: een nieuwe derbi evo. met 3 km op de klok.

maar ik was altijd al verliefd op die ronde koplamp die ik er gelukkig bij kreeg, gelijk die avond erop gezet. en andere verkocht aan iemand die een ''reserve'' setje wou voor in de winter als hij zou vallen

dus:

nog mooie foto met een sx:

toen mn remschijf mooi gemaakt!

nu heb ik er nog limited-handkappen op gezet, en een stuurrol en mn kentekenplaathouder veranderd(die verkoop ik trouwens ook nog eens

en toen we een keer terug kwamen:

nieuwe foto's:

Een derbi DRD pro voorspatbord gekocht, ook materiaal gekocht om het erop te zetten. blijkt moeilijker als dat het leek. Misschien komt er een combinatie van een origineel voorlamp en een crosskap. lijkt me ook wel bruut.
heb alles er nou netjes opzitten! ook een setje WP stickers gekocht, die stonden al wel langer op mn verlangelijstje!

zomer, dat betekend foto's! Deze winter kleine dingetjes gedaan, radiateur mooi gemaakt. startmotortje gespoten en alles gepoetst natuurlijk!

Deze winter ook mn radiateur nog gepolijst: