Aprilia sx50 schakelt niet meer goed

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
reintje
Banden plakker
Vervoersmiddel: Aprilia sx 50

Aprilia sx50 schakelt niet meer goed

Ongelezen bericht door reintje »

Hallo,
Ik zal me even voorstellen ik ben Reinard en heb sinds een tijdje een aprilia sx 50 uit 2008.
Nu heb ik een probleempje of probleem met mijn schakelbrommer😕
Ik was pas onderweg en wilde even stoppen dus ik wilde me brommer in z'n neutraal zetten, vervolgens trapte ik hem door naar ze 1 en kreeg hem daar niet meer uit, dus had hem vervolgens uitgezet. En starten hem weer en trok gewoon weer op in z'n 1 alleen vervolgens kon ik niet opschakelen, terwijl het schakelpendaal wel omhoog kon bewegen maar hij gewoon niet verder gaat naar andere versnelling. Vervolgens was ik thuis en zette ik hem op een bok en ging hij wel weer naar z'n neutraal en naar alle andere versnellingen, dus ik dacht ik hij doet het weer. Dus ik wilde vandaag een stukkie toeren, en ik dacht dat ik goed ging maar na nog geen 2 minuten weer hetzelfde probleem, hij wilde weer niet uit z'n versnelling, vervolgens zet ik hem weer op z'n bok en hij doet het weer. De koppelingskabel daar zie en voel ik niks geks aan en aan het schakelpendaal ook niet eigenlijk. Ik ben nog maar een beginner in schakelbrommers, dus ik weet nog niet snel de problemen, ik heb pas wel de cilinder vervangen maar kvermoed dat het daar niks mee te maken heeft. Kan iemand mij hierbij helpen met het onder vinden wat het probleem is? Alvast bedankt!
Plaats reactie