hallo mensen,
ik heb een probleem met de teller van mijn sm extreme..
sinds 3 dagen blijven de lampjes continue branden en me teller die valt tijdens het rijden na beneden tot 0 toeren en dan na een beetje verhogen van de snelheid gaat die weer omhoog.
ik had ookal een probleem met me koplamp dus die heb ik rechtstreeks op me accu gezet met een schakelaar in de buddy, is dit een probleem in me kabelboom of teller? ik heb de weerstand van de draden gemeten maar krijg er geen breuken in te vinden.
weet iemand wat het kan zijn?
Mvg,
Hefbundy
toerenteller valt weg, lampjes blijven branden
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
Re: toerenteller valt weg, lampjes blijven branden
ik denk dat je nu een probleem met je accu hebt.
je moet je probleem met je koplamp (anders) oplossen, want ik denk dat je accu nu te ver wordt ontladen
En heb je overtollige bedrading aan de voorkant goed ge-isoleerd?
je moet je probleem met je koplamp (anders) oplossen, want ik denk dat je accu nu te ver wordt ontladen
En heb je overtollige bedrading aan de voorkant goed ge-isoleerd?
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
- harvik
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2620
spannings regelaar eens controleren
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda
en hoe kan ik dan het beste me koplamp oplossen, want bij dat was de geval als ik hoog in toeren kwam deed me koplamp het en als ik laag in toeren reed deed hij het niet, ik heb teven ook gezocht naar de zekering maar krijg nergens een zekering tussen mij elektra te vinden
ik zal vandaag is mijn accu laten doormeten bij de autohandelaar kijken of die nog wel goed is.

ik zal vandaag is mijn accu laten doormeten bij de autohandelaar kijken of die nog wel goed is.
- harvik
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2620
Zekering zit vaak onder je zadel, of achter je linker achterkap, is een zwart doosje.
Koplamp kan je gewpoon die schroefjes aan de zijkant loshalen en die rubbers van je poten afhale.
Koplamp kan je gewpoon die schroefjes aan de zijkant loshalen en die rubbers van je poten afhale.
- Bormasjien
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme SM50
is je koplampje niet gewoon kapot? bij mij doet dan het normale dimlicht het niet, en als het dimlicht het niet doet valt ook de toerenteller uit, soms schiet ie omhoog, maar als ik het grootlicht aanzet dan heb ik en verlichting, en mn toerenteller weer. vervangen van het lampje heeft dit gefixt, weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is. kan ook kabelbreuk zijn