ik krijg mijn yasuni cross ml (die geperste) niet goed afgesteld.
ik heb al veel hierover opgezocht maar ik kom er niet uit op internet zie ik wel filmpjes met een yamaha dt ori en yasuni ml maar die gasreactie is veel beter dan bij mij die dt heeft natuurlijk een andere cilinder ma bij mij moet het toch veel beter kunnen
-bij mij gaat hij in de powerband wel goed maar daaronder bagger als wat ,stotteren als een gek en niet door dat stotter gebied willen trekken alleen in de 1,2,3 trekt hij wel door de stotter voor ma daarna niet meer dus ik moet de heletijd in de powerband blijven.
-ook heb ik dat als hij net warm is gedraait veel mooier loopt zowieso in de toeren onder de powerband en heb het gevoel dat hij dan meer koppel heeft maar dan na ong 6 minuten rijden is dat mooie er af.
- als ik bij hoge toeren het gas dicht en open doe is het net of hij verzuipt bloap. huuuuuuuu .
- en al hij in de vrij staat en ik geef gas dan stottert hij/slaat slagen over in de hoge toeren .
- ik heb het gevoel dat hij tijdens het rijden meer power heeft in de hoge toeren sinds ik de gasnaal "vetter " heb gezet .
moet ik nou grotere spr of juist een kleinere ik kom er niet uit de bougie is wel mooi of is dit de fijne afstelling die beter moet ?.
ik zal kijken of het me lukt om een filmke op youtube te zetten ma ik kom er niet echt uit

en ja ik heb het hele forum doorgezocht en vanalles op google ma ik heb niet iets nuttigs voor mij gevonden duss..
ik heb nu sproeier 98 erin
kan iemand mij helpen ? danku..