Voorvork

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
WilcoDijkstra
Derbi fan
Vervoersmiddel: DRD 2003

Voorvork

Ongelezen bericht door WilcoDijkstra »

Hallooo :happy: ,,

Ben vandaag maar eens begonnen met het vervangen van de keringen in mijn voorvork :think: ..

Heb de bende los gedraaid, Olie eruit, Nu heb ik die twee poten heb de stang er uit getrokken,, stofkering er af en dat ijzere klemmetje eruit ik zit dus al bij de kering :D ,, maar hoe krijg ik die eruit krijg er geen beweging in :wall:

Heb een DRD uit 2003 als dat helpt..

Alvast bedankt, Wilco.

Edit: Als ik ze eruit heb ,, Moet ik dan deze keeringen hebben? (http://www.speed-parts.nl/catalog/produ ... marzocchi/" onclick="window.open(this.href);return false;)
WilcoDijkstra
Derbi fan

Re: Voorvork

a.u.b iemand?
luco
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition

Ongelezen bericht door luco »

uhm, ze zijn toch om weg te gooien als je ze vervangen hebt. dus porren met een schroevendraaien, wat ook nog wel eens gedaan word er een klein houd schroefje/parkertje indraaien en dan daaraan trekken.

ik zou voor nummer 19 hier gaan, en dan op dat vervanginsonderdeel: http://www.easyparts.nl/showdrawing/188 ... Avant.html" onclick="window.open(this.href);return false; stuk goedkoper en heb je tenminste de goede.
Afbeelding
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
WilcoDijkstra
Derbi fan

Heb de goeie keringen al, Bij een tweewieler zaak verderop gekogt :)

En de keringen heb ik er net nog uitgekregen :happy: ,, Was gewoon te voorzichtig beetje kracht en ze plopte er zo uit! :box:

Toch nog bedankt!

--

Deze kan worden geclosed //
Plaats reactie