Hallo,
Ik heb sinds een week een airsal 50 onder me derbi liggen met een conti en voor de rest standaard. Als het goed is dit voor zo ver bij mij bekend een aluminium cillinder? Hoe kan ik dit het beste inrijden? Toen ik wat info bij de brommerboer vroeg had hij het over dik 500km maar ik dacht dat alluminium altijd kwestie van warmdraaien en blazen was?
Tot nu toe staat er 50km op die zeer rustig (6-7000 toeren) gereden zijn.
Graag wat info.
gr
airsal 50 inrijden
-
- Schakelrijder
- Berichten: 149
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 22:46
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing
- Locatie: Renkum
- Daan22
- Pro tuner
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: ma 03 okt 2011, 12:45
- Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8842
- Locatie: België
Re: airsal 50 inrijden
altijd voor te rijden laten warm draaien, dan gewoon rustig rijden en af en toe is flink doortrekken en weer lossen.
en belangrijkste juist smeren is al een groot deel van het inrijden
en belangrijkste juist smeren is al een groot deel van het inrijden
#22
- Sander
- Moderator
- Berichten: 4244
- Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Re: airsal 50 inrijden
inrijden is warm laten worden af laten koelen warm laten koelen en af laten koelen. En dan niet meteen volle bak gas erop maar gewoon eventjes rustig beginnen maar daar ben jij al voorbij dus jij kunt gewoon lekker gassen.
// Close
// Close
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.