Ik rijd met een derbi senda drd en ik reed eerst altijd origineel alleen de prop was eruit. nu rijd ik met een yasuni cross. nu loopt het niet zo lekker op het begin maar als hij in ze toeren komt trekt hij goed, maar dat duurt altijd ff voordat hij ze toeren pas pakt, (eerst stottert hij een beetje ofzo ) er zit sproeier 94 in en volgas met ze 2e trekt hij het ook niet met tegen wind. in ze 5 red hij dat zelfs niet meer. hier een foto van me bougie
moet ik een grotere of kleinere sproeier doen?
groetjes
heb net me gasnaald 1 standje korter gemaakt reed toen bijna t zelfde, toen gasnaald op ze kortst en reed toen ook niet goed,
Hij knettert als ik in ze 1 weg rij, later komt hij op toeren en dan moet ik in toeren blijven rijden anders heeft hij geen power ofzo.
kleinere sproeier dus?
als je gewoon een maatje kleiner probeert kan dat niet zomaar kwaad hoor.
stop er een maatje kleiner in en kijk hoe ie dan reageert
je hoeft er dan niet helemaal op te gaan rijde alleen starte en paar keer gas geven
heb je anders nog foto van bovenkant van je bougie?
the skullkid schreef:
Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Wesley95 schreef:als je gewoon een maatje kleiner probeert kan dat niet zomaar kwaad hoor.
stop er een maatje kleiner in en kijk hoe ie dan reageert
je hoeft er dan niet helemaal op te gaan rijde alleen starte en paar keer gas geven
heb je anders nog foto van bovenkant van je bougie?
ja ik haal morgen ff maatje kleinere sproeier, dan zal ik ff een betere foto maaken ook van de bougie.
heb net de hele avond ff getourd met een vriend. ik haalde hem finaal in. alleen met optrekken en de bochten moet hij ff in ze toeren komen.
hier nog een foto was gelijk gemaakt me die andere, toen kreeg hij nog teveel, nu staat de gasnaald ook 2 standjes armer en rijd beter nu, nog niet helemaal top.
ff kleiner sproeiertje proberen nog, en waarschijnlijk ff groter voortandwiel. hij maakt overtoeren volgas