hij trok helemaal schuin weg, wel grappig
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Die laatste snap ik niet helemaal.jamieb3 schreef:correctie:
1. kut m'n brommer!
2.dat deed pijn
3.wat zal m'n moeder zeggen
Klopt, ik knalde een keer op de auto van de boswachter toen ik aan het crossen was in natuurgebiedthe skullkid schreef:Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goestingin combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel
In mijn geval:Ruben'94 schreef:Wat er door je heen schiet als je valt:
1.Dat deed pijn!
2.Kut m'n brommer!
3.Kut, iedereen heeft het gezien!
Volgens jouw advertentie was je toch nooit gevallen?the skullkid schreef:Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goestingin combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel
Wat ik dacht allemaal waren wel heel wat meer dan 7 stappenDick schreef:hahah, wel knap dat j nog in 7 stappen kun denken... was aardige klap toch..
ik heb et gelukkig nog nooit gehad, maar heb der al wel heeul veel onderuit zien gaan, en heel stil zien liggen, dan neem je de volgende bocht wel iets slommer als normaal
Fack, ik vind het zo apart dat je het niet door had. Zo'n breuk is al levensgevaarlijk, en dat maakt het alleen maar gevaarlijker, brrrr. Maar gelukkig dat je er goed af kwam.jurjen27 schreef:Haha, mijn ongeluk:
1. Dit gaat mis
2. Proberen het wiel naar boven te krijgen
3. Niet gelukt, Toen me ogen maar dicht gedaan
4. Een pijnscheut in me nek,
5. Snel opstaan en de motor aantrappen
6. Snel finishen en dan de helm af!
7. Begon toch wel pijn te doen aan me nek
8. in de ambulance
9. Op de 1e hulp met een arts praten die zegt dat je nek op 6 plaatsen is gebroken..
10. heel lang wachten
Haha, nee dat viel nog wel mee, Dan zit je nog vol met Adrealine, dat was de volgende dag pas dat je gaat denken, Fuchk ik heb best geluk gehad..Dick schreef:stap 11: tering me nek, wl mzzl gehad... Of dacht j dat niet???
Haha ik had me nek gewoon recht en eerst deed het nog niet zo zeer, was later pas dus ik dacht spiertje verrekt..royvi schreef:Fack, ik vind het zo apart dat je het niet door had. Zo'n breuk is al levensgevaarlijk, en dat maakt het alleen maar gevaarlijker, brrrr. Maar gelukkig dat je er goed af kwam.jurjen27 schreef:Haha, mijn ongeluk:
1. Dit gaat mis
2. Proberen het wiel naar boven te krijgen
3. Niet gelukt, Toen me ogen maar dicht gedaan
4. Een pijnscheut in me nek,
5. Snel opstaan en de motor aantrappen
6. Snel finishen en dan de helm af!
7. Begon toch wel pijn te doen aan me nek
8. in de ambulance
9. Op de 1e hulp met een arts praten die zegt dat je nek op 6 plaatsen is gebroken..
10. heel lang wachten
Ik had ook geluk, met zo'n klapper als ik maakte breken sommigen alle botten in hun lichaam![]()
Maar ik denk dat je door motorcrossen heel nuchter wordt met vallen e.d. , jij dacht ook nuchter als ik dat zo las.
Je mist de ''fak kijk eens uit waar je rijd achterlijk mens'' staproyvi schreef:the skullkid schreef:Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goestingin combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel
1. Een luttele seconde voor de klap: Ah fack, dit gaat pijn doen.
2. KUT mijn brommer
3. Godverark ik kan er niet heenrennen omdat ik mijn been niet kan bewegen.
4. Godverark nu zit ik tijden zonder brommer.
5. Ik voel me niet lekker, het begint om me heen te draaien.
6. Fack wat doet mijn been pijn
7. Foto's laten maken van mijn been waarom? Ja hij doet donders zeer en nee ik kan hem niet bewegen. Maar hij is toch niet gebroken. (ik had gelijk ook) Maar mijn brommer moet al wel in de auto
En vanaf 7 was de rouw &pijn fase
P