Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Dick »

whahah optrekken voor het stoplicht met drie meter wielspin... ik had et net met de derbi al :lol:

hij trok helemaal schuin weg, wel grappig
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Ik deed 't veel beter, ik deed een dikke knee, shoulder, head, hand, whole right side down bij het stoplicht net :D

Onderuitgegaan...
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Dick
Pro tuner

betr????? en nu jij kapot en de brommert? of ben je er kapot van dat de brommer kapot is
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Reinder
Tuner

Neuh,, helemaal geen schade, aan mij niet en aan de brommer niet, kon het opzich wel goed opvangen. Als je voorkant eenmaal gaat glijden is er bijna geen ontsnappen meer aan, je kan je er alleen maar op voorbereiden, ik landen eerst op de knie en toen op de schouder, de brommer raakte alleen met t stuur en achterwiel de grond, stepjes klappen automatisch in.
Vond 't opzich wel grappig, ik ging met al het gescheld onderuit, stond met gescheld op, en liep naar de stoep met gescheld, voorderest op de terug reis ook het nodige lopen schelden.
Kwam trouwens het kruispunt later ook een ongeluk tegen, 2 auto's vol op elkaar geknalt met politie en alles er al bij, dat maakte het iets minder erg voor mij aangezien ik nog gewoon alles kan, geen schade. Daar werd iemand afgevoerd in ambulance.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ruben'94
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: X-treme R '08

Ongelezen bericht door Ruben'94 »

Wat er door je heen schiet als je valt:
1.Dat deed pijn!
2.Kut m'n brommer!
3.Kut, iedereen heeft het gezien!
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
jamieb3
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing '07

Ongelezen bericht door jamieb3 »

correctie:
1. kut m'n brommer!
2.dat deed pijn
3.wat zal m'n moeder zeggen
Ruben'94
Beginnende tuner

jamieb3 schreef:correctie:
1. kut m'n brommer!
2.dat deed pijn
3.wat zal m'n moeder zeggen
Die laatste snap ik niet helemaal.
Maar de pijn voel je inderdaad later pas.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goesting :( in combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel :D
Ruben'94
Beginnende tuner

the skullkid schreef:Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goesting :( in combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel :D
Klopt, ik knalde een keer op de auto van de boswachter toen ik aan het crossen was in natuurgebied :wall:
En pas toen ik thuis was, zag ik dat het bloed onder mijn broek vandaan stroomde.
Reinder
Tuner

Ruben'94 schreef:Wat er door je heen schiet als je valt:
1.Dat deed pijn!
2.Kut m'n brommer!
3.Kut, iedereen heeft het gezien!
In mijn geval:
1. Kut kut kut kut kut kut kut
2. oh, gelukkig, de brommer heeft niks
3. kut kut kut kut kut kut kut kut
4. he, ik hem een minuscuul schaafwondje op me elleboog
5. dom dom dom dom dom dom dom
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

the skullkid schreef:Ik heb 1x een domme schuiver gemaakt door gebrek aan ervaring, ik was stapvoets aan het rijden met mijn brommer op een parking achter een auto. die auto remt plots en ik druk mijn voorrem volledig in, ding was 7km oud dus toen ging de rem net ietsje te goed naar mijn goesting :( in combinatie met grind op de grond was dat niet zo lief. Daar ging ik dan, heel traag, heel dom. Gelukkig is mijn been eronder gesukkeld en was er niks schade aan de brommer :d m'n voet voelde ik op dat moment niet, half uurtje daarna wel :D
Volgens jouw advertentie was je toch nooit gevallen? :emo:

Wat er bij mij door m'n hoofd ging toen ik aangereden werd.
1. Een luttele seconde voor de klap: Ah fack, dit gaat pijn doen. :(
2. KUT mijn brommer
3. Godverark ik kan er niet heenrennen omdat ik mijn been niet kan bewegen.
4. Godverark nu zit ik tijden zonder brommer.
5. Ik voel me niet lekker, het begint om me heen te draaien.
6. Fack wat doet mijn been pijn
7. Foto's laten maken van mijn been waarom? Ja hij doet donders zeer en nee ik kan hem niet bewegen. Maar hij is toch niet gebroken. (ik had gelijk ook :emo: ) Maar mijn brommer moet al wel in de auto
En vanaf 7 was de rouw &pijn fase :emo:

Wat mij opviel is dat ik totaal niet schrok, maar heel nuchter was. Komt misschien van de motocross ofzo?

Ik werd thuis zowat met sjorbanden (spanbanden) vastgezet door mijn moeder aan de bank, ik wilde mijn brommer uit de bus halen (op krukken :emo: ) om de schade wat beter te kunnen bekijken. Uiteindelijk een collega met mijn moeder zo ver gekregen :P
Laatst gewijzigd door royvi op do 14 jul 2011, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Dick
Pro tuner

hahah, wel knap dat j nog in 7 stappen kun denken... was aardige klap toch..

ik heb et gelukkig nog nooit gehad, maar heb der al wel heeul veel onderuit zien gaan, en heel stil zien liggen, dan neem je de volgende bocht wel iets slommer als normaal
Afbeelding

royvi
Pro tuner

Dick schreef:hahah, wel knap dat j nog in 7 stappen kun denken... was aardige klap toch..

ik heb et gelukkig nog nooit gehad, maar heb der al wel heeul veel onderuit zien gaan, en heel stil zien liggen, dan neem je de volgende bocht wel iets slommer als normaal
Wat ik dacht allemaal waren wel heel wat meer dan 7 stappen :emo: Ik heb het even kort samengevat :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
jurjen27
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05

Ongelezen bericht door jurjen27 »

Haha, mijn ongeluk:
1. Dit gaat mis
2. Proberen het wiel naar boven te krijgen
3. Niet gelukt, Toen me ogen maar dicht gedaan
4. Een pijnscheut in me nek,
5. Snel opstaan en de motor aantrappen
6. Snel finishen en dan de helm af!
7. Begon toch wel pijn te doen aan me nek
8. in de ambulance
9. Op de 1e hulp met een arts praten die zegt dat je nek op 6 plaatsen is gebroken..
10. heel lang wachten :wall:
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
Dick
Pro tuner

stap 11: tering me nek, wl mzzl gehad... Of dacht j dat niet???
Afbeelding

royvi
Pro tuner

jurjen27 schreef:Haha, mijn ongeluk:
1. Dit gaat mis
8. in de ambulance
9. Op de 1e hulp met een arts praten die zegt dat je nek op 6 plaatsen is gebroken..
Fack, ik vind het zo apart dat je het niet door had. Zo'n breuk is al levensgevaarlijk, en dat maakt het alleen maar gevaarlijker, brrrr. Maar gelukkig dat je er goed af kwam.
Ik had ook geluk, met zo'n klapper als ik maakte breken sommigen alle botten in hun lichaam :emo:
Maar ik denk dat je door motorcrossen heel nuchter wordt met vallen e.d. , jij dacht ook nuchter als ik dat zo las.
Airsal cilinder te koop:
jurjen27
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05

Ongelezen bericht door jurjen27 »

Dick schreef:stap 11: tering me nek, wl mzzl gehad... Of dacht j dat niet???
Haha, nee dat viel nog wel mee, Dan zit je nog vol met Adrealine, dat was de volgende dag pas dat je gaat denken, Fuchk ik heb best geluk gehad..
royvi schreef:
jurjen27 schreef:Haha, mijn ongeluk:
1. Dit gaat mis
8. in de ambulance
Fack, ik vind het zo apart dat je het niet door had. Zo'n breuk is al levensgevaarlijk, en dat maakt het alleen maar gevaarlijker, brrrr. Maar gelukkig dat je er goed af kwam.
Ik had ook geluk, met zo'n klapper als ik maakte breken sommigen alle botten in hun lichaam :emo:
Maar ik denk dat je door motorcrossen heel nuchter wordt met vallen e.d. , jij dacht ook nuchter als ik dat zo las.
Haha ik had me nek gewoon recht en eerst deed het nog niet zo zeer, was later pas dus ik dacht spiertje verrekt..
ja gelukkig wel, geen uitval van lichaamsdelen gelukkig..
ja je leert er wel mee om gaan, maar t is niet me hobby, blijf er liever op zitten! :lol:
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
royvi
Pro tuner

Toch wel? Af en toe een keer eraf springen en zandhappen vind ik altijd wel fijn :emo:
Airsal cilinder te koop:
Reinder
Tuner

Toen ik vandaag was geflikkert was ik door 't laat oranje licht gereden, blij dat er niet zo'n sjonnie met een golf 3 stond die vol het gas open trok, maar een moeder figuur die nog ff door het raampje riep of alles goed ging, mijn reactie:' huuu?? oohh, uuhmm, juwel heuurr...' . Grappig dat je net na een ongeluk zo stoned als een garnaal bent :emo:
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

royvi schreef:

1. Een luttele seconde voor de klap: Ah fack, dit gaat pijn doen. :(
2. KUT mijn brommer
3. Godverark ik kan er niet heenrennen omdat ik mijn been niet kan bewegen.
4. Godverark nu zit ik tijden zonder brommer.
5. Ik voel me niet lekker, het begint om me heen te draaien.
6. Fack wat doet mijn been pijn
7. Foto's laten maken van mijn been waarom? Ja hij doet donders zeer en nee ik kan hem niet bewegen. Maar hij is toch niet gebroken. (ik had gelijk ook :emo: ) Maar mijn brommer moet al wel in de auto
En vanaf 7 was de rouw &pijn fase :emo:
P
Je mist de ''fak kijk eens uit waar je rijd achterlijk mens'' stap :emo: die kwam bij mij tenminste wel op.

Toen ik in de winter door ijs op de wegdek ook op mn plaat ging reden er eerst ~10 autos voorbij voordat iemand stopte, uitgerekt iemand van de soweco (tuinmannetjes van de gemeente zeg maar :emo:) Daar stond ik toen meer van te kijken dan de pijn onder mn knie
Gesloten