?????????????????????????
oke bedankt is dit te krijgen bij easyparts? en voor de versnellingsbak hoe houden jullie deze samen en ik heb gehoord dat de primaire as samen met de secundaire en de schakelwals ertegelijk terug moeten ingezetworden klopt dit?Daan schreef:Vliegwieltrekker
De vliegwielmoer kun je los krijgen met een luchttol of het vliegwiel/zuiger blokkeren
oke is namelijk de eerste keer dat ik een blok ga openleggen doordat mijn krukaslagers speling hebben na 12k is dit ook niet wat snel ?Daan schreef:Kun je bestellen bij Easyparts ja. Kun je bij elkaar houden met ty-rap. Schakelwals hoeft er niet uit.
Keerring bij koppelingskant lek? Houd het niveau van je bakolie even in de gaten!julianspaans schreef:nou het is gemaakt en hij rijd weer. na wat benzine in de kop hebben gespoten ging hij weer. ( ik had hem weg gezet en de in de avond ging hij niet meer aan)
Daan thomas zij dat ik wel 1:50 kon rijden maar dat moet dus 1:40 zijn? ( thomas heeft de mhr replica ook er op gezet)
hij rookt trouwens wel als een stoomboot. als ik in me spiegel kijk zie ik de blauw wolken de weg bedekken
past op 15mm assen dus als je je xtreme as kan aanpassen naar een 15mm dan gaat hij passen, je gaat ook een remklauw adapter moeten maken ofwel er een bijhorende remklauw bij kopenVinkie schreef:Hallo,
Past een usd voorvork van Marzocchi ook in een Xtreme? Moet ik dan alleen de lagers aanpassen en dan past het gewoon?