Ik ben nieuw op dit forum en zal mij meteen even voorstellen

Ik ben Ramon, 16 jaar woon in Assen, en rijd/knutsel al een tijdje aan scooters, dus de schakels zijn redelijk nieuw voor mij.
Nu heb ik de scooterwereld wel gezien en ben opzoek naar een mooie/nette Derbi DRD.
Ik rijd nu Yamaha aerox 2008(50cc), en deze is natuurlijk wat opgevoerd, groter carburateurtje, uitlaatje, enz... Maar nu weet ik dat een nette originele Derbi niet sneller zal zijn dan mijn aerox,
en aangezien ik toch zon 90km/pw rijd, nl. elk weekend van Assen naar Groningen(30km) en doordeweeks ritjes naar school, wil ik mijn (toekomstige)Derbi toch een mooie setup geven

Zoals ik al zij ben ik dus redelijk nieuw op het gebied van schakel- en Derbi blokjes, en vraag daarom een paar leuke suggesties aan jullie, graag zo compleet mogelijk. Budget voor het opvoeren van mijn Derbi zal tussen de 250 en 400 liggen, wat ik wil bereiken met de setup is een goede Top (ong 90-110

Ik ben van plan de setup er zelf onder te gaan zetten, ik heb alle benodigde gereedschappen wel, en met wat How-to's op dit forum moet dat goedkomen!
Alvast bedankt