ik weet niet waar ik mijn vacuüm slang op moet monteren + waar het olie-darmpje op moet aangesloten worden (op men spruitstuk zit geen nippel)
+ men twin air luchtfilter , dat rubberen darmpje is veel te dik voor op men carb hoe kan ik dit goed oplossen?
heb een aantal foto's:
je hebt geen vacuum aansluiting op je carb. en ook geen olie aansluiting.
dus je moet op mengsmering gaan rijden.
en zonder vacuum (maar dit is niet zo'n probleem als je carb gewoon goed werkt)
fons schreef:je hebt geen vacuum aansluiting op je carb. en ook geen olie aansluiting.
dus je moet op mengsmering gaan rijden.
en zonder vacuum (maar dit is niet zo'n probleem als je carb gewoon goed werkt)
er moet wel vacuum aansluiting zijn , want anders gaat men benzine niet lopen. als er niet aan gezogen word aan dat darmpje loopt je benzine niet! iemand wel oplossing
nee, als je gwoon bij beetje een brommer winkel een benzine kraantje koop gaat het wel goed...
eentje die strak onder je tank zit, heb ik ook... 6.50€
of je koopt een spruitstuk met olie/vacuum nippel erop, dan sluit je de slangetjes daar op aan..
Dick schreef:nee, als je gwoon bij beetje een brommer winkel een benzine kraantje koop gaat het wel goed...
eentje die strak onder je tank zit, heb ik ook... 6.50€
of je koopt een spruitstuk met olie/vacuum nippel erop, dan sluit je de slangetjes daar op aan..
kijk even naar het kleine opvoeren vragen topic daar staat het vervolg
chrizztian93 schreef:die nippels die naar beneden wijzen zijn voor je overloop en die moet je openlaten.. geen kvs aansluiten ofzo
heb het ook aan iemand gevraagd die zelfde carbu heeft en hij zegt dat er 1tje voor de vacuum is , maar ga mischien tog kraantje bestellen want men vacuum sluit niet goed af, ij laat nog druppen terwijl het niet meer mag, daarom dat men brom elke morgen verzopen stond
Je moet gewoon spruitstuk kopen met vacuum aansluiting..
Die naar beneden open laten is idd overloop
Je olie nippel is wss eraf.. ik heb zelfde carb.. Maar heb wel een olie aansluiting..
Die moet namelijk onder de overloop op je 2e foto zitten..
koentjuhh1234 schreef:Je moet gewoon spruitstuk kopen met vacuum aansluiting..
Die naar beneden open laten is idd overloop
Je olie nippel is wss eraf.. ik heb zelfde carb.. Maar heb wel een olie aansluiting..
Die moet namelijk onder de overloop op je 2e foto zitten..
Succes
olienippel heeft er nooit opgezeten , maar het maakt niet uit want ik ga zelf mengen en ga een kraantje kopen van een rijiu , zelfde als dat van derbi maar dat is geen vacuum