Ik vind het zieliger voor onze honden. Een tje is mishandeld vroeger en dat merk je, die jankt de hele dag door. Die kut kinderen moet dat maar in een weiland doen ofzo

Vuurwerk in de bebouwde kom afsteken -.- ...
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ken iemand die deed die in de brandput op straat... water in de wc kwam bij de buurt omhoogBoeki schreef:Cobra 6?
Lekker heur boeki, jij had hem goed geraden! Cobra 6, hadden er 3 van bij ons, vanavond nog 2 ofzoDick schreef:Ken iemand die deed die in de brandput op straat... water in de wc kwam bij de buurt omhoogBoeki schreef:Cobra 6?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.