Kristian-m schreef:Waarom koop je dan niet gewoon cartersetje? Of je liet het uitdraaien, en dan draai je er een bus voor waar de diameter dezelfde diameter als origineel heeft aan de binnenkant en de buitenkant van de bus dezelfde diameter heeft als het uitgedraaide deel en dan de bus daar lassen.
Beter gewoon een vaste pasing.
Lassen in je carters waar je krukas langs loopt is ook niet alles.
Ooh neeh zo niet nee, maar het maakt die schroef zwakker!
Linksom om hem los te krijgen ja
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Kristian-m schreef:Waarom koop je dan niet gewoon cartersetje? Of je liet het uitdraaien, en dan draai je er een bus voor waar de diameter dezelfde diameter als origineel heeft aan de binnenkant en de buitenkant van de bus dezelfde diameter heeft als het uitgedraaide deel en dan de bus daar lassen.
Of een bus die een halve mm grotere diameter heeft dan het uitgedraaide in het carter, de gedraaide bus verhitten en dan op zn plek persen.
Was ff vergeten dat de krukas zo dicht bij de wanden van de carters loopt
Dan breekt die bus wss, een halve millimeter is te weinig vlees denk ik.
Op die schroef zit niet heel veel spanning maar een halve millimeter is erg weinig.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Boekie zegt:
Alainv-s schreef:Dan breekt die bus wss, een halve millimeter is te weinig vlees denk ik.
Op die schroef zit niet heel veel spanning maar een halve millimeter is erg weinig.
Alainv-s schreef:Dan breekt die bus wss, een halve millimeter is te weinig vlees denk ik.
Ik heb het over de bus waar zijn lager in komt
jah we hadden het al over de aftappluggen die kapot gingen en over de lagers...
zelf snapte ik er ook al geen hol van waar je het over had maar nu begint het te dagen
Boekie zegt:
Of een bus die een halve mm grotere diameter heeft dan het uitgedraaide in het carter, de gedraaide bus verhitten en dan op zn plek persen.
Was ff vergeten dat de krukas zo dicht bij de wanden van de carters loopt
Kan je niet lezen?
Dat zeg ik toch, beter een vaste passing
Ja, ik kan lezen maar alsnog een betere oplossing van die beun deluxe oplossing dat net voorgekomen was.
Beste oplossing is een 2dehands carter kopen ja.