Die achterveer kun je net zo goed meteen weggooien want die krijg je nooit passend in een derbi brug. Andere bruggen uitgezonderd natuurlijk. Voorvork ziet er leuk uit, uit welk model komt het? Redelijk aan de prijs nml
dat zal wat anders zijn. de wielas die erbij zit is 17 mm maar de as in men wiel is 15mm dus moet ik men naaf van men wiel 2mm uitkotteren, alleen zei alain dat men naaf uitkotteren geen goed idee is
RaceVoenk schreef:dat zal wat anders zijn. de wielas die erbij zit is 17 mm maar de as in men wiel is 15mm dus moet ik men naaf van men wiel 2mm uitkotteren, alleen zei alain dat men naaf uitkotteren geen goed idee is
Ben je wel goed niet aan je naaf kloten. Draai gewoon even een ander asje en klaar. Afstandbussen, adaptertje voor de rem en het wiel kan erin. Welk model/bwj komt dat ding nou dan?
Hij bedoelt de vork...
Ik denk dat die vork van een CR250 van 1997 komt of iets in die buurt. Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt maar €200,- is aardig prijzig...
Als je bedenkt dat ik een vork met nieuwe balhoofdlagers, stofkappen en keerringen voor €140,- had die er beter uit zag. (Nauwelijks van die slijtsporen) Maar wat heb jij aan die nieuwe lagers? Die passen toch niet in je derbi.
Dat is behoorlijk veel geld. Als ie van een cr250 komt dan is ie zeker te lang voor je DRD. Jasper had toen een van een cr125 in zijn DRD (zelfde als CR250) en dat was echt veel te groot.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Ok dat veranderd de zaak, ik vond de onderpoten al aardig kort. Maar ik heb helaas geen vergelijkingsfoto's van een CR85.
Maar dan is het alsnog aardig duur.