Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
als je m op afstand start geef je er geen gas bij, dus tenzij die van jou op magische manier opeens gas kan geven als je m op een afstandje start gebeurt er helemaal niks met die gasschuif hoor.Alainv-s schreef:start je hem op aftand blijft je gas halen, altijd chill. Ik zou hem nooit starten zonder dat ik er binnen 2 seconden bij kan zjin en hem uit kan zetten. Maar jij hebt pas een 1 jaar oude brommer
. De meeste hier zijn toch 4-5 en zoals die van mij bijna 7 jaar oud.
Boekie zegt:
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt