balen mijne is er ook af gevallen eer gisteren
handkappen kapot
koppelingshevel
maar uitlaat en kappen voor de rest heel volgensmij
is gewoon jammer geld
beunhaas schreef:achterwiel zat er in, en hij stond in het midden op een krik en voor stond hij ook op een kist. Heb zelf geen bok maar die ga ik toch maar eentje lassen. En ik denk dat een frame( 90kilo) dat gecoat is op een plekje van 2cm valt ook beschadigd is. En dit is gelukkig nog bij te werken
En kijk eens hier rond; http://www.datona.nl/motor/liften" onclick="window.open(this.href);return false;
Een stevige ondergrond is een must als je niet wilt dat je brommer er een x eraf sodemietert.
Voor de zekerheid kan je ook nog spanbanden tussen je frame door en onder de krik/lift doen
hij loopt zeker, en mooi
Maar mijn voorwiel zit er nog niet goed in, want de rem loopt nog steeds aan. Kan niemand ff een foto maken van hoe hun voorwiel er in zit want moet er nou iets tussen de lager en poot(van schijfzijden) zitten? Heb er al zo'n een revet tussen gezet maar hij loopt nog aan.
Zou zo nog ff een filmpje maken van het probleem...
Hier ff een filmpje van het probleem, als je goed kijkt word de remschijf naar binnen geduwd ong. 2/3 mm. Dus zou het wiel meer naar rechts moeten zitten.
En bij iemand anders zag ik op de foto dat die er een revet tussen had zitten:
Dus ik ook zo'n revet(die ook tussen de wielmoer en voorpoot zit) er tussen gezet maar nog loopt hij aan. Wie kan mij helpen
ik had het ook omdat hij een poss stil had gestaan maar na een tijdje rijden rolt het allemaal weer soepel!
yannicko_2:
tttssssss leovince v6 is de beste: heeft het beste geluid en de beste peformence,
met een rondel in de uitlaat rijdt hy 80km/u en heeft een gewelldige powerband
dus ga maar weg met jou uitlaatje en koop een deftige uitlaat!
Heb net gekeken en bij mij zit er ook een revet tussen, net zoals hierboven. Maar heb je ook nieuwe remblokken? want dan loopt hij zoiezo in het begin een beetje aan.